İTİRAF

296 25 0
                                    

 Ardından hoca falan sınıfa girdi derse başladık. Sonra ben kalemimle oynarkwn Alvi'nin altına düştü ve o hemen eğilip verdi kalemimi ve bende tam alıcakken ellerimiz değidi. Ve o an herşeye değerdi. Bende gülümseyip 'sağol dedim' oda gülümsedi. Ve böylelikle ders bitmiş oldu. Güneş 1-2 günlüğüne gelmedi çünkü hastaydı. Bende Keremin yanına gittim. Ve biraz üzgündü daha doğrusu özlemişti ama kimii.. Derken, Güneşe aşık olduğunu hatırladım. Ve bunların arasını yapmak için planlar düşünmeye başladım. Ama Güneş ondan hoşlanıyor mu bilmem. Çünkü bana bu konudan bahsetmemişti.  Ve daha 15 dakkikalık tenefüs daha vardı. Birden Alvi yanıma geldi. 'Konuşmamız gereken konu var daha öncede söyledim ama artık bugün öğrenmen gerekiyor' demesiyle şaşırdım. Heralde kızdı bana yada kötü bişey diye sanarken. Birden boğazını temizledi, yutkundu ve dediki 'Öykü ben senden çok hoşlanıyorum bunu sana belli etmeye çalıştım ama senin kadar güzel bir kızım sevgilisi vardır diye sana belli edemedim yada etmedim ama eğer hayatında biri varsa seni engelliyemem ama eğer gerçekten bana karşı birşey hissediyorsan söyle. Benimle çıkarmısın??     Bende şaşırdım ve bir süre ona bakmakla yetinmdim. Ama öyle mağsum öyle tatlıydı  ki ,  HAYIR  diyesim    YOKTU.   Demem de..                                     

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin