Ben okadar mutlu olmuştum ki: Yanımda çokk sevdiğim insan vardı: Alvi. Gerçekten düşündümki ben kimseyle çıkmam falan diyodum ama meğersem ben kendimi kandırıyomuşum. Neyse sonra ben ağladım. Ama onun omzunda ağladığım için beni rahatlattı. Ben ona teşekkür ettim ve sarıldık.
Berk'in ağzından
Bugün ben cafedeki olaylardan sonra tuvalete girip ağladım. Biliyorum erkekler ağlamaz fakat ben çok üzüldüm hele bana 'Sen mutlu olmayı haketmiyosun, seni mutlu görmek istemiyorum' dediği anda ben o kadar bozulmuştum ki bunu Öykü bile fark etti.Tamami biliyorum ben ona karşı tam birşey hissetmiyordum ama beni ona çeken birşey vardı. Sanırım ondan uzak durmalıyım, hatta sanırım bile değil tamamen çıkmalıyım onun hayatından. Çünkü o Alviyi seviyo. Ve bunu uzatmaya gerek yok bence. Ben onu hayatımdan çıkarmayı düşünüyordum kii Öykü cafeye gelene kadar. Ben onun geldiğini fark etmedim. O çantasını unutmuş ben ona geri veriyim diye düşünüyordum ,birden aklıma Öykünün söylediği cümleler geldi ve tuvalete gittim onun çantasınıda unuttum. Ağladım, ağladım ve yine ağladım. Bi yandan da mırıldandım' Ben Öyküyü seviyorum, neden anlamıyo ' gibi şeyler söylüyordum. Sonra Öykü benle konuşmak istediğini söyledi. Ben çok şaşırmıştım. Sonra bana 'seni üzmek istemem ama ben Alviyi seviyorum. Kibarca söylüyorum.. Böyle yapmamın sebebi ise seni böyle görünce kendimi suçlu hissetmem. Ben seni hakketmiyorum işte. Hoşçakal ve sakın karşıma çıkma yoksa çok üzülürüm' ve böyle diyip çantasını aldı ve cafeden koşturarak çıktı. Ben ona nekadar seslensemde peşinden gitsemde bana dönmeyeceğini biliyordum. Ve bana msj attı. Peşimden gelme' diye ben çok üzüldüm ve birdaha karşısına çıkmamak için kendim planlar yapmaya başlamam gerektiğini fark ettim ve yavaşça Öyküyü hayatımdan sildim. Tabii çok kolay olmadı çünkü, tam aşık olmasan bile en azından birşeyler hissetiğin birinden uzak durmaya çalışmak ve acı çekmek. Tamam onla çıkıp da ayrılmadım ve acıyı yaşamamış olabilirim fakat hoşlandığın kızı kaybetmek hiç hemde hiç kolay değil. Fakat benim için bu nekadr acı verici ve kötü birşeyler olsada, yapmam gerekeni yaptım: Öyküyü hayatımdan çıkardım ve sildim. Çünkü GERÇEKLER ve olması gerekenler buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...