AYRILIK

256 21 0
                                    

Sonradan sınıfa girdik. Ve sanırım biraz geciktik.  Sınıfa girip hocadan özür diledik ve hoca 'çocuklar 20 dakkadır yoksunuz diye cırladı. Biz de kantinde sıra vardı hocam dedik. Bula bula bu yalanı mı bulduk yanii. Sonrada tamam çocuklar bidaha olmasınn geçin bakıyım aşıklar sizi gidi dedi. Ben utançtan yerin dibine girdim. Hatta -360 m. Hahahaha. Espri.  Ben hocadan lavoboya gitmek için izin aldım ve gittim .Geri gelince  Alvinin yanında bir kız vardı ve tam da zil çaldı. Ben onların yanına gidecekken yanındaki kız dediki ' Ayy canım yaaq senin yerindi sanırım ama boş sandım ve oturabilirmiyim diye sordum Alvi de' Tabikide otur dedi. Sen şuraya geç bakıyım. Valla saçını başını yolarım ben bu kızın. Ayrıca ben bunun seviyesine inenemem. Alviyi yanıma çağırdım ve sinirden patlıyodum. Ve ' Naptığını sanıyorsun!! Ben ordayımm. Kaldır şu kızı. Mal. Öküz. Biraz kibar davranmdımm asdfdffd. Ama az ble yaptım.Ama sonra Alvinin dedğiniden sonra az bile kaldığına eminim. Azgın Teke. Sonrada Öykü bukadar sinirlenme ne var alt tarafı oturuyo hem SENDEN DAHA İYİ VE GÜZEL!!  Bunu bastırarak söyledi ve kalbim paramparça sanki. Sen kıskançsın ve böyle olmaz böyle ilişki yürümez deyince bende sinir ve kalp kırıklığı tavan yaptı ve bağırıp çağırmaya başladım. Ve dedim ki' SENİ SEVMEK HATAYDI. PİSLİKSİN SEN. İNSANLARIN DUYGUSUYLA OYNADIN. ŞEREFSİZ. SENİ SEVMİYORUM. ŞİMDİ AYRILIYORUM SENDEN VE Bİ DAHA KARŞIMA ÇIKMAA. GERİZEKALI. BU İLİŞKİ SENİN YÜZÜNDEN BİTTİ VE KARŞIMA ÇIKMIYCAKSIN!!

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin