UTANGAÇ

819 44 2
                                    

Sonra beni arkadaşlarıyla tanıştırdı. Bende onları çok sevdim çünkü kankam gibi kibarlar ve ayrıca çok düzenli birine benziyolar. Ve aralarından bir kaçı taş ötesi meteor denilcek kadar vardı. Adlarını da öğrendim: Furkan, Selim, Can, Özgür ve Berk'ti. Sonra hemen hoca girdi. İlk ders matematikti. Bunlarda biliyolar sabah sabah matematikkk. Sabah o kadar erken kalkıyoz sonrada ilk ders matematik şaka gibi yaa. Neyse ben içimden böyle saydırırken hocanın bana baktığını gördümm. OVV my got ilk dersten sıçtık, diye düşüünürken hoca bana gülümsüyodu; sonrada Keremcikk benimle kanka olduğunu söyleyince hocada şaşırmış ve böyle iyi biriyle iyi arkadaş olmana sevindim demiş.Bende bana kızcak diye sırıtırken oda benim onu duyup da gülümsediğimi sanmış. Şans işte otada konar bokada, iğrençleşitm biliyorum. Ve bende sonra teşekkürler hocam o benim kankam yani çok iyi biridir kendisi deyince hocada gülümsedi (benim taktik uyguluyo laa) neyse tanışalım mı çocuklar deyince kendini tanıttı. Ama sonradan o hocanın Keremin eski hocası olduğunu anladım. Ve adı Melek'ti. Ve kadın 39 yaşında çok genç duruyordu. Ve ilk dersimiz böyle tanışmakla geçmişti. Daha doğrusu bütün gün tanışmakla geçti ve babam beni okuldan almaya gelmişti ve sonrada arabaya binip evin yolun tuttuk.

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin