Kafeye vardığımızda Alvi gelip kapımı açtı, ve el ele içeri girdik. Onları görünce koşturarak sarıldım. Çok özlemiştim. Selamlaşma faslından sonra Alvi, Efe ve Kaan ile baya kaynaşmıştı. Sonra telefonuma mesaj gelmişti Keremden ' Öyküüşş Gneşin doğum günün öğrensene kanka ya spriz yapçam ama söyleme sakın ona hadi bay:D' Bende telefonumdan face girdim ve onun doğum gününü öğrendim.3 gün sonraydı. Yani 3 Ekim. Bugün de 30 Eylül oluyo. Oha lan okullar açılalı sadece 2 hafta ve 1 gn olmuş. Biz işi baya ilerletmişiz derken Kereme haber verdim. Oda sağol dedi sonrada telefonu kapatıp sohbete dahil oldum. Ardından bunuda Alviye söyledim
Kaanın ağzından
Öyküyü çok özlemiştim. Kankamdı sonuçta. Ama en çok da esprilerini özledim valla. Ne yalan söyliyim. Hatta eskiden o bana aşıktı bi aralar. Bunu biliyordum fakat umursamadım. Zaten Melisaya aşıktım ve çıkıyorduk. Ay neyse o paçoz yelloz beni aldatmadan önce. Yani 7.sınıfta bu bana aşık değilmiş gerçekten, sadece zenginliğim +başarım + popülerliğim için çıkmış. Ve o zaman hem beni hemde Alp'i idare ediyomuş.Pis sürtük. Neyse bende bi aralar Öyküden hoşlanıyordum. Ama aşk değildi. İlgi duymaktı.Ama şuan kankam olarak görüyorum. Zaten Öyküyle Melisa hiçde iyi anlaşmazlardı. Çünkü Melisa hep Öykü'yü kıskanırdı. Popülerliğini, güzelliğini ve en çokta başarısını. Neyse Alviyle çıkıyolar. Ve bence gayet uyumlular.
Alvinin ağzından
Öykünün eski kankaları gelmişti.Arabayı kafeye doğru sürdüğümde içimde bir his vardı. Onu kaybetme korkusuydu. Ama kıskanmıştım. Fakat belli etmedim. Çünkü bunun için onu üzemezdim. Ama bir yakınlaşma olursada ağız burun dalıcağımdan emindir umarım :D Ama kafeye geldiğimizde sohbet etmeye başlamıştık. Ve o tip birileri olmıcağını şimdiden anlamıştım.
Güneşin ağzından
Öykü bize haber vermemişti. Her zamanki gibi :( Bu huyundan gerçekten nefret ediyordum. Ama yinede kızamıyorum kendisine yaqq <3 Çok tatlı ve iyi kalpli birisidir kendisi ee kimin kankasıı. Neyse Keremde bugün okula gelmemişti. Ama hasta olduğunu söylemişti. Aklıma birden doğum günüm gelmişti. 3 gün sonraydı. Kermele kutlamak isterdim fakat o bilmiyo. Ben söylersemde zorunlu kutlamış falan olmasını istemiyordum. Çnkü gerçekten ona inanıyordum ve güveniyordum. Böyle birşey yapmış olmasada beni gerçekten sevdiğine inanıyordum yani. Annemlerde bilioyrdu Keremi. Ve hiç kızmamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Genç Kız EdebiyatıBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...