Multimeda da Burak. Ve bölüm şarkısı: Enriquie İglesias- Tonight
"Boşver ben hallettim Öykü"
"Ya sana birşey olsaydı?"
"Olmadı, olmaz da.."
"Umarım."
"Sevgilim.. " Dedi ve yutkundu. Bu romantikliğine karşı gözlerimi büyüttüm.
"Sana birşey olmuycak. Buna izin vermem" Diye devam ettirdi lafını. İçten bir gülümseme yolladım. O da gülümsedi. Doruk.. Burağa saldırmış. Tabii adamları ile. Artık dayanamazdım. Doruk psikopat değildi fakat bizi ayırmak isteyebilirdi. Buna kesinlikle dayanamzdım!! Bu kadar aptal olmuycaktım, en azından düşmanım ile dostumu ayırt edecek kadar. Neyse Burak garsonu çağırdı. Siparişlerimizi verdik ve boş boş birbirimize baktık. Sessizliğe dayanamayıp konuşmaya başladım.
"Seni seviyorum Burak" İçimden geldiği için demiştim.
"Biliyorum" diye mırıldandı. Odun ya!
"Çok odunsun ya" Diye suratımı astım. İnsan bir 'bende seni' der yani.
Hafif sırıtarak konuştu;
"Benim odunum demek istedin herhalde" Bu dediği ile gülümsemi yaydım.
"Evet benim odunumsun" Dedim sırıtarak. O da sırıttı. Yemeklerimizi yedik.
"Hadi seni evine bırakıyım" Dedi.
"Tamam" Dedim kabullenerek. Mecbur kalktım. Yarın cumaydı.Yuppi!! Yanağına sulu bir öpücük bıraktım. O elinin tersi ile sildikten sonra dudağıni gösterdi. Sonra da dudak büzdü. Ama dudak büzmesin ki ya! Yanaklarını sıktıktan sonra, dudağına ufak bir buse kondurdum.
"Bu kadarcık mı?" Dediğinde mal mal baktım. Tövbest!
"Çüş, buna şükret" Dedim utanarak.
"Tamam utanma mavi, hadi yürü arabaya!"
"Hı tamam" Dedim. Bizim yanımıza gelen bir kız ile o yöne döndüm.
"Sıla??" Dedi Burak şaşkınlıkla.
"Nerdeydin Burak Bey?"Dedi kız.
"Sevgilimle.." Deyip bana baktı. Bende gülümsedim. Fakat hala Sıla kim onu bilmiyordum.
"Aa Burak senden bahsetti. Ben Sıla. " Dedi kız gülümseyerek. Bende yarım yamalak gülümsemeye çalıştım.
"Bende Öykü. Memnun oldum. Ama Burak senden hiç bahsetmedi" Dedim. Kıskançlık amacıyla demedim çünkü bu kız öyle bir tipe benzemiyordu. İyi biri gibiydi..
"Ah eminim. Neyse kuzen ben gidiyorum. " Kuzenler miydi?
"Vay kerata git bakalım" Sıla bu dediğine güldü. Bize el salladı ve uzaklaştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...