YANLIŞ ANLAŞILMA

247 20 2
                                    

Birden neye uğradına şaşırdı ve bende ardından ekledim.'  sen bunu çoktan hakketmiştin'. Ve sonrada sınıfa girip  kızın yanına gittim ve saçını başını yoldum. Herkes bana bakıyordu. Umrumda sanki!!  Kızda tabi durur mu cırlamaya başladı. Sonrada çantamı alıp sınıftan koşa koşa çıktım. Ve birine çarptım. Ama bakmadım bile sonra beni bileğimden tutu kendine çekti. Bu BERK'Tİ. Benim ağladığımı gördü. Aslında ben ondan kaç gündür kaçıyorum bide. Ardından 'NOLDU' dedi. Bende önemli birşey YOK dedim. Ama aslında vardı. Bunu oda fark etti. Ve ' ders var ama senle geliyorum seni biryere götürücem. Artık ağlama ' dediği anda mutlu oldum. O olduğu için değil. Benimle ilgilendiği için, beni düşündüğü için. Ve ardından da beraber yürüyorduk .Ben onun omzuna kafamı yaslamış ve yavaş yavaş ağlamayı kesmiştim. Ve ellerimi koluna dolamış yürüyorduk. Sonradan Alvi peşimizden koştu. Ve bu halimizi görüp bana döndü ve 'Seni sürtük sanmzdım fakat öylemişsin. Deyince ben ağlamaya başladım. Ve ardında da ekledi' Sadece ben sana hediye almak istiyodum oda yardımcı olurum dedi. Ve bir kaç çeşit düşündük senin sevebileceğin. Ama değerim bu kadarmış. Dedi ve ben artık gözyaşlarıma hakim olamadım. Sonrada Berk araya girdi. Yeter artık kıza karışma onun yanında seni görmiycem demesiyle şaşırdım . Alvi de ' ben onun sevgilisiym şimdi sen basgit!. Ben devreye girmek zorunda kaldım. Ve dedim ki'  ben senden ayrıldımn ve peşimi bırak seni görmek istemiyorum KARŞIMA ÇIKMA! ve bir anda gözleri doldu onunda. Biraz fazla dedim ama o bana sürtük diyemez. AMA hepsi yanlış anlaşılmaydı ;onun beni öyle görmesi ve benim onu öyle görmem. TESADÜF DEĞİL sadece YANLIŞ ANLAŞILMAYDI.

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin