1.BÖLÜM

1.2K 187 249
                                    

Merhabalar bu benim yazdığım ikinci kitabım birinci güzel ilgi görmüştü.. ikinciyi de burdan yazayım dedim umarım beğenerek okursunuz.. :))

Söz veriyorum hiç bir bölümüm zaman kaybınız olmayacak :)

Başlama tarihinizi 👉şuraya yazabilirsiniz...

Yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayalım :))))

Uyandım mı ben ?
Yataktan düşmemle beraber uyandığımı anladım.

Uyanmışım..

Yattığım yerde biraz daha hayatı sorguladıktan sonra bunun bir şey değiştirmediğini farkettim. Banyoya girip suyu açtım.

Sabahın 5 inde duş alan bedenimin çığlıklarını duyuyordum. Beyin cerrahisi hocamız sabah kalkınca soğuk suyla duş alırsak. Daha dinç olacağımızı söylemişti. Ben de ciddiye alıp dinledim. Bunu uygulamam ayrı bir mevzu zaten.
Kırk yılın başı Kemal hocayı dinleyesim tutmuştu.

Ya sabah duş senin neyine Allah aşkına diye kendi kendime saydırarak banyodan çıktım.
Buz gibi bedenimi kurularken üşümekten titrememe engel olamıyordum.

Üstümü değiştirdikten sonra kızlara bakmak için odaya girdim. Mimar olan ev arkadaşlarımın rahatlığına baktıkça gözlerim bana küfür ediyordu

Bir akıllı sendin zaten..

İç sesimi biraz sessize alıp bugünkü gireceğimiz ameliyat için çalışma masasına doğru ilerledim. Biraz makale okuyup anatomik tekrar yaptıktan sonra  bilgisiyarı kapattım. Masa başında biraz daha hayatı sorguladım bunu klasik olarak hergün her sabah yapıyordum. Erken kalkmaktan nefret eden bir doktor olmak bu dünya da ki en zor şeydi. Hele de en sevdiğiniz şey uyumaksa

..

Sıra hazırlanmakta en zoru da buydu
Peki şimdi ne giyecektim? İçinden ne çıkacağını bilmediğim dolabıma ilerledim. Zira o kadar dağınıktı ki küçük cocuklar  dolabımı görse artık yataklarının altındaki canavarı unuturlardı.

Siyah pantolon alıp üstüne bol bir sweet giydim. Makyajımı yapıp siyah şalımı taktıktan sonra klasik bir kombinle odadan ayrılıp mutfağa doğru ilerledim.

Mutfaktan gelen misss kokular Serçe'nin kalktığının habercisiydi

"Oo erkenciyiz bebiş." dedim dalga geçerek.
"Elvin sen ne ara uyandın derdim ama artık şaşırmıyorum"  Serçenin dediği şeyle kıkırdayıp masaya oturdum. "Şafak operasyonu yapar gibi her sabah aynı saatte kalkmak büyük başarı " elinde ki çaydanlık la masaya oturduğunda aklına gelen şeyle gülümsemesine engel olamadı
"Eve hırsız girse sen sanıp kontrol bile etmeyeceğiz nerdeyse " Ekmeğime biraz çikolata sürerken Serçenin dediklerine muzipçe sırıtıp" Abartma istersen" diyip gülümsedim. Serçe de haklı sabahın 5 inde duş almak gibi aptallığımı saymazsak vizitler sözlüler bir yana bir tıpçı hep yarın sınav varmış gibi erkenden kalkar ve ders çalışırdı..

Ahh şu izlediğim medical filmleri düşününce kendi kendime sövdümNerde o havalı hayat acı çekiyorum burda
Şaka bir yana mesleğimi seviyordum sevmesem yaparmıyım ? Karı koca gibi düşünün bizi atışıp duruyoruz.

Bu arada bir çeşit psikolojisi bozuk manyak olduğum doğrudur...

Serçe ve Mira meslektaşdı ikiside mimarlık yapıyordu  komik olan biri iç mimar  biri dış. Bu evi ilk aldığımızda iç dekarasyonunu tamamen Serçe'ye bırakmıştık. Son derece lüks bir sitenin dairesinde kalıyorduk. Onları orta okuldan berri tanıyordum hepimizin hayali olan bu eve ve şehre en önemlisi üniversiteye gelmiştik.

İMKAN-SIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin