Bölüm şarkısı / Oğuzhan Koç: Vermem seni ellere
Merhabalaaarr size çok güzel bir bölümle geldim. Ya da siz karar verin güzel mi kötümü
Eh bekliyorum o zaman :)))Bu geleni merak ettiniz değilmi ?
O Londra da makalemi okurken bana yardımcı olan arkadaşım Thomas. Siyahi uzun boylu biri. Ama nasıl iyi bir bilseniz.
Bir kere baya komik bir çocuk kendisi. Amerikan şivemi ondan kaptığım doğrudur.Meriç şaşkın gözlerle bize bakıyordu. Hey adamım diyip yumruğumuzu tokuşturduk. Biraz ingilizce konuşup dertleştik.. meğer onun da işi yeni bitmiş Londra da . Amerika'ya dönüyormuş.
Thomas Amerika'yla ilgili hayallerimi biliyordu. Gerçekleştirmem için hep motivasyon vermişti. Londra'dan gidince arada internet üzerinden konuştuk. Son zamanlarda irtibatımız kopmuştu. Onu burda görmek çok güzeldi.
Havalimanının kafeteryasına inip hep beraber oturduk . Son 2 seneden beri neler yaptığımı sordu Thomas. Bende asistan cerrahlığa devam ettiğimi anlattım bu son senem olduğunu falan. O benden yaşça 5 yıl büyüktü ama bir çocuk gibi eğlenceli ve samimiydi. Kendisi de hastanede bölüm başkanı olmuş. Duyduğumda ne çok sevindim bilemezsiniz..
Bu aralar çok yoğun çalıştıklarını ama bana bir sürprizi olduğunu söyledi. Merakla sorduğumda ise sadece gülüp no no no dedi. Çıkar elbet kokusu diyip güldüm. Daha sonra bineceği uçağı kaçırmamak için masadan ayrıldı.. yine yumrukla tokalaşıp veda ettik.
Valizleri yine caravelle tarzı kiraladığımız arabaya koyup otele doğru ilerledik. Yol boyu Meriç sessizdi Thomas'ı kıskandı desem hayır. Çok iyi anlaşıyorlardı . Hata Thomas'a Meriç'in ameliyathanede yaptığı girişkenliklerini hastayı kaybetmemek için yaptığı inanılmaz yöntemleri anlattığımda baya bir şok oldu. Adeta hayranlıkla dinlemişti. Zaten Hastahanemiz baya iyi bir hastahane idi. Cerrahlar uzmanlar operatör doktorlar. Pratisyenler bile çok iyiydi. Genelde 5. 6. Sınıf öğrencilerimize yurt dışından hizmet teklifleri yağardı. Hah evet kötü olan bir beni keşfedemediler..
Yaptığım yeniliklerle çığır açmak istiyordum. Sıradan bir uzman ve ya profesör olmak yerine mutlaka birşeyler yapmalı gibi hissediyordum. Bende ki hırsmıydı yoksa eskiyi unutmak için bi sebep mi ?
Bilmiyorum ama tek isteğim adımı istediğim şekilde duyurmak ve yaptığım başarılar ve keşiflerimle anılmak. Ya çok şey değil biri de Elvin sen gerçekten çok başarılısın, idolümsün desin istiyorum..Sonunda otele geldik. Hepimiz ayrı ayrı odalar ayarlayıp oda anahtarlarımızla yukarı çıktık şanslıydık ki aynı katta yan yana odalar bulabilmiştik.. odalarımız baya konforluydu zaten otel 5 yıldızlı bir oteldi. Kötü olması imkansız.. balkonunda havuz olan baya büyük bir odaydı. Küçük dolapların içinde içecekler ve sakızlar vardı. Bir tane enerji içeceği açıp koltuğa uzandım
"Ohh beee" daha sonra valizlerimi açıp kıyafetleri dolaplara yerleştirdim. Bu işim de bittiğine göre artık yatma vaktiLondra'da saat 18:00
Hafif kararmış havanın neredeyse batmak üzere olan güneşine baktım balkondan.
Ardından kapım çaldı oda servisimi acaba oysa bir şey de istememiştim.. Kapıyı açtığımda karşımda Meriç üzerini değiştirmiş hafif spor hafif şık bir tarz. Saçlar dağınık bir tek azında gül yok :))-Meriç
Dedim sen hayırdır der gibi bakarak-içeri girebilir miyim
Dedi gülerek aslında onu davet etmek isterdim ama biraz doğru bulamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKAN-SIZIM
Novela Juvenil#cerrah 2 #sevimli 2 #elvin1 "İmkanı olmayan sızım, imkan-sızım" Tam tıp bitti diyorsun, hah sonunda gerçek bir doktor oldum vizitler sınavlar sözlüler bay bayy derkeeenn!! Asistan cerrahlık ordan bir el sallıyor pis pis sırıtarak :)))) Gerçekten...