18. Bölüm

106 36 56
                                    

Bölüm şarkısı : kahraman deniz : suç mahalli

Merhabalar  efenim bilin bakalım kim geldi 😅

Tutmayım sizi buyurun buyurun

Uyandığım da saat 13.30'du. Hadi ama bu kadar uyumuş olamam.. telefondan Google de saati arayıp buldum baktığımda evet tam o kadar uyumuşum toplam 10 saat.. niye Google saat diye sorduğunuzu duyar gibiyim..  bu hayatta kolumdaki saate bile güvenmiyorum..
"Öküz" dedi iç sesim dalga geçer bir tonla..
"İçim geçmiş " dedim gülerek. Neyse iki gün izinliyim zaten bugün gezerim yarın da  ders  çalışırım. Kendimle iç savaşım bittikten sonra telefonuma gelen bildirimle dünya bir kez daha güldü yüzüme..

Meriç'den gelen bir mesaj :
-Umarım bu saate kalkan tek kişi ben değilim.. 😂

Yuh yani.. saat 9 da kalkmış geç diyor.
Ya Rab!!
Telefonumun çalmasıyla kafamı tekrar telefona gömdüm. Arayan Meriç'ti.
Hemen telefonu açıp söze girdim.

- efendim
+ buyur benim
-atla şurdan  Meriç

Mizah desen var..

-Eee hazır mısın.?   Dedi Meriç

 -Ne hazırlığı ? 
Dedim şaşkınca. Ve baaam piknik mevzusu..

-Elvin ordamısın?
-ha evet piknik şey ben biraz gecikeceğim.
-o nasıl bir cümle acaba..
Dedi gülerek
-unutmuşum ya    dedim masumca..

Allah'ım neden bu kadar gerizekalı olabiliyorum. Oysa doktorum. Tıp kazandım. Demekki ne kadar yüksek lisans da yapsak  aptal olmadığımız anlamına gelmiyor.. yani öyle demiş Elon Musk abimiz..

Koşarak banyoya girdim rutin işlerimi halledip mutfakta küçük çaplı bir kahvaltı yaptım. Kızlar işten 15:00 da geleceklerdi. Dün fazla mesaiden dolayı ..
Beni kaldıran biri de olmayınca tabi vücudum fırsat kollamış. Canım benim ben..
 Kahvaltım bittikten sonra Mira'yı arayıp makyaj masama oturdum.
Telefon bir süre çaldıktan sonra açıldı..

E- bebeğim   dedim gülerek

M-aşkım    dedi  uzatarak..

E-çıkıyoruz dimi bugün

M-aynen saat 3.30 da hazırsın dimi sen..

E-tabi tabi hazırlanıyorum..

M-Dün geç geldin. Anlat bakalım neler oldu..

E-some Elvin life problems

M- gavrurcam az benim   dedi gülerek Miray..

E- Annem.. bugün hastaneye..

M-Bir dakika  yine mi geldi.. ne istiyor senden ya ?
 
E-dur anlatıyorum bebeğim sakin ol.. 
 dedim  Mira'ya

E-oğlu..

M-bir dakika geliyorum Muhsin bey.. güzelim unutma lafını anlatacaksın sonra  Müdür çağırıyor beni..

E-tamam aşkım hadi öpüyorum..

Tam içimi dökeceken bile kader razı gelmiyor bu duruma.. ne diyordu şarkı da
" Dünya  gül bana"  eh açalım o zaman şarkıyı..

"Yak diyorsun yak ne varsa"

Meriç'in dilinden

Bugün piknik günü ve annem de gelecekmiş Mira'lar ne yapmış ne etmiş ikna etmiş. Korkuyorum ki Sinem de gelecek.. umarım duymaz yoksa gelmek için annemi ikna eder. Bende ufaklıkla kötü olurum.. Allah'ım sen büyüksün.

İMKAN-SIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin