Bölüm şarkısı/ Şebnem Ferah : Sil baştan..
Bu bölümde verdiği tavsiyeler için
@ceren_1111 'e teşekkürler 😊
Merhabalar sizi kıramayıp tekrar geldim..
Fazla zamanınızı almiyim iyi okumalar :))))Ne diyeceğimi bile bilmiyordum. Sadece oturup ağlamak istedim telefonun başında. Sakin bir ses tonuyla "ben sevilmeyecek birisimiyim"
Meriç derin bir nefes aldı. Sanki kafasında ya sabır diye geçirdi. "O çocuk dimi " dedi hafif titreyen sesiyle sanki üzülmüştü halime.
"Ben.. ben onu çok sevmiştim " dedim. Ardından daha fazla saklayamadım göz yaşlarımı burun çekmemle ağladığımı anladı .
İç sesim "gerizekalısın yemin ediyorum Elvin" diye saydırırken kafam zongluyordu. Sayende migren sahibi de olucam Berat çok sağol ya Allah belanı versin..
"Ağlıyor musun sen.. bak eğer sana ters bir şey dediyse bir hareketi rahatsız ettiyse sadece söyle Elvin. Sadece söyle ve bana bırak" dedi Meriç son cümlesini vurgulayarak.
Meriç'e bırakırsam Berat'ı son görüşüm ahirette olurdu. Doktor da olsanız 6 yıl üniversitede okusanız bile Meriç gibiyseniz kimse sizden modern bir konuşma beklemez..
"Bir şey yapmasına gerek yok ki gördüğüm an bile yetiyor kendimden nefret etmem için" derin bir nefes alıp devam ettim konuşmaya,
" Meriç beni niye kimse sevmedi "Birden sessizleşti ortam "alo" dedim yüzümden akan son damla yaşı da silip..
"Meriç orda mısın?" Meriç birden güldü ve
"Küçük hanım etrafınıza iyi bakın sizi seven bir çok kişi var bu sevilmediğiniz halinizse diğer türlüsü beni kıskandırır açıkçası" dedi." o manada demediğimi biliyorsun" dedim birden gülerek. Meriç neden her kelimen bana iyi geliyordu. Neden herkes sen değil..
Bunları içimde tutmalıyım yoksa beyfendimizin egosuyla baş edemezdim.Sonra konu birden başka şeylerden açıldı. Konuşmaya devam ettik. Sabahın beşine kadar bu böyle devam etti. Yeri geldi gülmekten haykırmamak için kendimi zor tuttum yeri geldi birden yine Berat'ın konusunu tartıştık. Berat'a iyi bir sövüp konuyu kapattık gülerek. İç sesim konuyu kapatırken Berat'a gelen lafları adeta sahilde güneşlenen insanların rahatlığı ve huzuru içinde dinledi..
Telefonu kapatmadan 2 günlük izinim vardı dünkü nöbet yüzünden. Nasıl değerlendirsem diye düşünürken birden alış veriş mi yapsam diye düşündüm.. kızlar işte olacağı için benim eziyetimi çekecek birisi lazımdı.. Meriç'e sorsam gelirmiydi acaba
"Meriç yarın bir planın var mı? " dedim ardından esneyip cevap verdi "hıh". Allah'ım
eğer biz erkeklerden daha fazla konuşuyorsak bunun en büyük sebebi anlamadıkları için tekrar etmemizdi. Başka bir açıklaması yok valla bak.."Diyorum ki yarın bir planın yoksa alış verişe gideceğim. Sen de gelir misin diye soracaktım" birden güldü "bu eziyeti bana yapmicaksın dimi" dedi , şaşkınlıkla "Nasıl yani "dedim "beni Gratis'in önünde bekletecek kadar vicdansız değilsin diye biliyorum " dedi kedi yavrusu gibi. Ama tabiki bekletmicem "hayır ya sen de gelirsin içeri" dedim. "Sağol ya" dedi gülerek
"Hadi naz yapma hava alırsın işte.. off Meriç gelme tamam" dedim.
"Kendinle iç savaşın bittiyse kararımı söyleyebilir miyim efendim" dedi gülerek. Ya niye gülüyon hem ne var bir kızla alışverişe çıkmakta alla allaa..
"Dinliyorum" dedim patron edasıyla..
" gelirim ama bir şartla Elvin " ne isticek acaba "neymiş şartın" dedim merakla.."Yolda Berat lafı açılmayacak birde.. " diyip devam etti "bana bir kahve ısmarlicaksin enerjiye ihtiyacım olacak gibi duruyor" dedi gülerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKAN-SIZIM
Novela Juvenil#cerrah 2 #sevimli 2 #elvin1 "İmkanı olmayan sızım, imkan-sızım" Tam tıp bitti diyorsun, hah sonunda gerçek bir doktor oldum vizitler sınavlar sözlüler bay bayy derkeeenn!! Asistan cerrahlık ordan bir el sallıyor pis pis sırıtarak :)))) Gerçekten...