16. Bölüm

135 57 65
                                    

Bölüm şarkısı|Bağzıları:zaten kırılmış bir kızsın

Merhabalarrrr yazarcanınız sonunda teşrif etti.. bana saydırdığınızı duyar gibiyim :"))
Canınız sağolsun..

Buyurun okuyun   bakalım. :))

Sabah erkenden kalkıp rutin işlerimi hallettim.. aynada kendime odaklanıp gözlerime seslendim "hazır mısın " kızarmış yıkık gözlerim  zaten hiç bir zaman hazırım demedi..

Kahvaltıyı hazırlayıp kızları uyandırmak için elime aldığım bir bardak suya parmaklarımı koyup damla damla yüzlerine fırlattım
"Koğuş kalkkk" benden erken kalkmak için
Allah'a yalvaran kullara baktım.. yani bizim kızlara. " Yaa Rab ne olur şu kızdan erken kalkayım insanca nasıl kaldırılır öğreteyim ne olur" dedi Mira . Serçe de "amiin" diyip agresif sesini battaniyeyle kapattı..
"Olmayacak dualar edip amin demeyin. Ben bir tıpçıyım bebeklerim bu hep böyle devam edecek." Dedim gülerek serçe yorgun sesiyle "sağlığımız için uyumalıyız doktor hanım " dedi mira da gülüp onu destekledi "evet evet öyle.. " eliyle kışt kışt yapıp beni savuşturmaya çalıştılar.
"Sağlığınız için 8 saat uyumalısınız 3 ay değil" dedim bilmiş bilmiş kollarımı birleştirip..

"ooffff tamam kalktım " dedi Mira yatağını düzeltip banyoya ilerledi. Gözlerim Serçe'ye kaydı. Öküz hala uyuyor. Dediklerimi duyduğundan bile emin değilim.
Yanına yaklaşıp "serçe serçe serçe serçe serçe...."  diye tekrar edip parmağımla onu dürttüm.

"Asla susmayacaksın değil mi " dedi battaniyeden çıkarttığı kafasıyla bana ciddice bakarak. Hayır dercesine kafamı iki yana salladım.  "Nalet olası çık odamdan" diyip kafasındaki yastığı bana fırlattı " hey ama.. ama.. ama o benim şivem"  diyebildim. Son sözlerimi söyledim o odada ve mutfağa ilerledim..

Çayını içerken telefondan işlerine bakan Mira'ya baktım. Ardından çayımı alıp masaya oturdum. Beş dakika sonra yarı uyanık bir şekilde Serçe girdi Mutfağa "demek kalktın sonunda" dedim gülerek. "Bugün kaçta geliyorsun" dedi Mira. "Nöbetim var bugün ne olduki" dedim.
" Piknik mi yapsak diyecektim "dedi Mira
 " cuma yapabiliriz " dedim düşündükten sonra.
 "O zaman önceden bizde mesaiye kalalım" dedi Serçe . Mira gözlerini kısıp "kaynanı da  getir kız " dedi gülerek. İçtiğim çay boğazım da kaldı resmen. "Helal helal " dedi eliyle belime  vurup Serçe. 

"O niye " dedim yandan gülümsememi çıkartıp. "Size bakıp taktik almalıyım. Biz Ali ile 3 senedir ailelerimizle konuşamadık ilişkimiz hakkında siz nasıl oldunuz harbi " dedi merakla bakıp.
"Birden oldu kanka " dedim.. buz dolabına ilerleyip. Dolabı açıp bir su almak için alt raflara baktım ve o da ne "bu pasta kimin" dedim şaşkınlıkla Mira ile Serçe göz göze gelip "dün geç geldin yoksa doğum gününü kutlayacaktık" dediler üzgün bir şekilde. Allah benim belamı vermesin diyip elimle kafama vurdum.  Pastayı çıkartıp yanındaki mumları dikip yaktım masanın ortasına koyup
"iyi ki doğmuşsunuz" diyip mumları üfledim. Gözlerim dolmuştu..

Pastamızı da yiyip hazırlandık. Tam kapıdan çıkarken Serçe elinde kocaman bir paketle bana baktı arkasında da Mira aynı şekilde.
"Yaa ama olmazki.." dedim duygusal bir şekilde "olur olur diyip hediyeleri kucağıma doldurdular. Serçe makyaj seti almış "ihtiyacın yok ama seversin diye düşündüm" dedi.
Mira ise Londra da beğendiğim kırmızı kabanı almış "beğenmiştin orda. Ama Meriç rahat bırakmadığı için unuttun  bende sürpriz yapıyım dedim "  dedi..
"Artık gözlerime hakim olamıyorum" dedim gülerek. Kapının önünde sarılıp eşyaları odamızda ki masanın üstüne bıraktım. Odama  ve yatağıma veda edip evden çıktım bugün uzun bir süreç olacaktı. Çünkü nöbetim var :")..
 
Yol boyu kızlarla şakalaşıp eğlendik klasik yol muhabbetleri..

İMKAN-SIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin