κεφάλαιο 27

199 23 0
                                    


<<Να κλέψω; Εγώ;
<< Τι είναι πιο σημαντικό; Η συνείδηση σου ; Η ο σκοπός του καημένου του κόμη σου;
Τα μάτια της είχαν γεμίσει δάκρυα,δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που άκουγε,τελικά ήταν πολύ χειρότερο από όσο πίστευε,δεν ήθελε μερικά λεφτά,ήθελε μια περιουσία κι εκείνη για να καταφέρει να του την δώσει έπρεπε να κλέψει.
<< Έχεις μια ημέρα για να το σκεφτείς,εάν αργήσεις γνωρίζεις το τι θα πράξω.
Η καρδιά της πάγωσε, πλέον δεν άκουγε τίποτε άλλο, πετάχτηκε από την θέση της θαρρείς και κάποιος την κυνηγούσε,και ξεκίνησε να τρέχει προς την έξοδο,σε μια προσπάθεια της να αναπνεύσει πρωτού την πνίξει ο καπνός.
Ένιωθε μόνη! Όχι ! Ήταν μόνη..θα έχανε τον Τζέιμς ,θα έχανε τον εαυτό της..θα έχανε τα όνειρα της..
<< Κυρά μου στάσου θα βρούμε λύση μη φεύγεις!!
<< Δεν θα γυρίσω σπίτι σήμερα Φλιν θέλω να μείνω μόνη!
Και κάπως έτσι συνέχισε να τρέχει μέχρι που χάθηκε.
Δεν ήξερε που βρισκόταν,δεν ήξερε αν θα κινδύνευε,το μόνο που είχε πραγματικά ανάγκη ήταν να ξεκουραστεί η ψυχή της ...
Πως θα το έκανε αυτό στον άνθρωπο της; Δεν ήταν κλέφτρα..
<< Κάλιο να χαθείς Ασία!!
Είπε και ξάπλωσε σε ένα απόμερο πεζοδρόμιο κλείνοντας σφιχτά τα μάτια της .
<< Κάλιο να χαθείς.
Ξανά είπε. Και στο τέλος αποκοιμήθηκε,με τα δάκρυα να καίνε τα μάτια της .
Όταν τα ξανά Άνοιξε ύστερα από πολλές ώρες είχε πέσει σκοτάδι κι παγωνιά τρυπούσε βάναυσα τα κόκαλα της.

<< Κ κάνει κ κρύο.
είπε τρέμοντας,μα σταμάτησε απότομα όταν μια γνώριμη φιγούρα γονάτισε μπροστά της σκεπάζοντας την με ένα ζεστό μαύρο παλτό.
Το πρόσωπο του ήταν σφιγμένο,και τα μάγουλα του αξύριστα.
Ήταν πολύ στεναχωρημένος, μπορούσε να το καταλάβει.
<< Τζέιμς; Ονειρεύομαι;
<< Μη το ξανά κάνεις αυτό!
είπε και την σήκωσε από το έδαφος σφίγγοντας την στην ζεστή του αγκαλιά.
<< Πως με βρήκες;
<< Κίνησα γη και ουρανό για να σε βρω μη τολμήσεις να μου το ξανά κάνεις αυτό.

Την έσφιξε ακόμη περισσότερο τώρα συνεχίζοντας να προχωράει.
<< Συγγνώμη.
<< Δεν πρόκειται να σε συγχωρήσω! Γιατί το έκανες αυτό; Γιατί μου το κάνεις αυτό ανάθεμα ; Γιατί με πλησιάζεις τόσο και μετά το σκας; Αν σου είχε κάνει κάποιος κακό; Το σκέφτηκες; Αν είχες παγώσει;
<< Συγχώρεσε με ήθελα να χαθώ από όλα όχι όμως απο εσένα,σε ευχαριστώ που με βρήκες.
Είπε και τον αγκάλιασε Ακόμη πιο σφιχτά.
<< Δεν σε συγχωρώ ύστερα από αυτό!
είπε και πέρασε μέσα από ένα πανδοχείο καλής φήμης με φαγητό και δωμάτια για ύπνο.
<< Κόμη μου;
<< Δώσε μου οποιοδήποτε δωμάτιο,η δεσποινίς έχει κρυώσει.
<< Αμέσως κόμη μου ακολουθειστε με.
Μόλις πέρασαν μέσα στο δωμάτιο και ο άντρας έκλεισε την πόρτα πίσω του,ο Τζέιμς άφησε την Ασία πάνω στο κρεβάτι, όσο εκείνος έριχνε με δύναμη μερικά ξύλα στην χαμηλή φωτιά.

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now