Παράσταση μέρος έκτο.
. Όταν έπεσε το βράδυ,κι ήρθε πάλι το πρωί,η Ασία τον περίμενε να γυρίσει από το ορφανοτροφείο,όπου και έμαθε ότι δούλευε.
Καθάρισε με προσοχή τα πράγματα του,ξεσκονισε το κρεβάτι του,και του έφτιαξε ένα πιάτο ζεστό φαγητό, καθιζοντας ύστερα από ώρα κουρασμένη σε ένα μικρό γραφείο που θα έπρεπε επάνω του να διαβάζει.Γεμάτη περιέργεια για την δουλειά του ,άνοιξε υπερήφανα ένα καφετί μεγαλόσωμο βιβλίο, περιμένοντας ότι αυτό που θα διάβαζε θα ήταν μια συνταγή προς κάποιον ασθενή,η ίσως κάποια οδηγία.
Όμως δεν ήταν τίποτα από όλα αυτά .
<< Στην ζωή μου εχω πληγωθεί αρκετά,έχω πεινάσει,έχω εγκαταλείψει τα όνειρα μου,κι έχω υποστεί χτυπήματα μεγάλα,εσύ όμως ήσουν το μεγαλύτερο από όλα αυτά , ξεκίνησες αθώα , κατάφερες να εισχωρήσεις στην ραγισμένη μου καρδιά,την έπιασες με τα χέρια σου ,την έσφιξες και στο τέλος όπως όλοι ,την έκανες χίλια κομμάτια πεταμένα στο έδαφος. Κι εγώ ο ανόητος που σε συνδεσα τόσο σφιχτά στην ζωή μου ,μένω να πονάω που σε έχασα κι όχι που με προδωσες.
Ήσουν ο τελευταίος άνθρωπος που τον άφησα να με πλησιάσει τόσο , υπόσχομαι πως αυτό δεν θα ξανά συμβεί,δεν γνωρίζει κανείς το πώς είναι να μαζεύεις τα σπασμένα σου κομμάτια θαρρείς και είναι κόκκαλα που δεν ξέρεις που να τα κολλήσεις. Δεν μπορώ να επιτρέψω σε κανέναν να μου το ξανά κάνει αυτό . Εμένα οι άνθρωποι δεν με αγαπούν. Εμένα οι άνθρωποι με απεχθάνονται,και πολύ φοβάμαι ότι δεν γεννήθηκα άξιος να αγαπηθω. Με τιμωρησες με τον χειρότερο τρόπο,να ακούω και να βλέπω κάποιον άλλον να σε αγγίζει,με έριξες στην κόλαση από όπου πλέον είναι αδύνατον να βγω..εμένα που ποτέ δεν αγάπησα τίποτα περισσότερο από εσένα ...εμένα που σε μισώ αλλά σε αγαπάω ακόμη περισσότερο,η ζωή μου καταστράφηκε,χάρη σε εσένα νιώθω μάταιο το να ζω..και καθημερινά δίνω μάχη με τον εαυτό μου για να αντέξω...κι όλα αυτά διότι σου έδωσα ότι είχα δίχως να σκεφτώ ότι θα μπορούσες να με αφήσεις γυμνό.Τα μάτια της Ασίας γέμισαν ακατάπαυστα δάκρυα,σε σημείο που τα χέρια της ευθείς έκλεισαν το βιβλίο,δεν θα μπορούσε να διαβάσει παραπάνω,ήταν καλύτερα να αφήσει τα πράγματα εκεί ακριβώς που ήταν ..
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.