<< όπως σου εξήγησα,η σκηνή μιλάει για ένταση,θυμό ,και ταυτόχρονα πάθος.. σήκω θα σου δείξω.
Την παρατήρησε να σηκώνεται διστακτικά,με το στήθος της να ανεβοκατεβαίνει ξέφρενα από την αγωνία.
<< Τι πρέπει να πράξω τώρα κόμη μου;
<< Θέλω να μου δώσεις τα πάντα με ένα σου βλέμμα εντάξει;
Τα πάντα με ένα βλέμμα.. η αναπνοή της έγινε ακόμη πιο γρήγορη τώρα..
<< Όπως σου εξήγησα θα σε αρπάξω και θα σε κολλήσω επάνω σε έναν ξύλινο τοίχο,σε αυτό το σημείο θα αναζωπυρώσεις την ένταση, δίνοντας μου και λίγο πάθος ,γίνομαι αρκετά κατανοητός;
<< Απολύτως.
Το φρύδι του ευθείς υψώθηκε.
<< Θα το δούμε αυτό στην συνέχεια.
Κάνοντας για μια στιγμή ότι πήγαινε να της γυρίσει πλάτη, ξαφνιάζοντας την στράφηκε απότομα στο μέρος της ,την άρπαξε από την μέση και από το πίσω μέρος του λαιμού, κι ύστερα την κολλησε με ένταση στο θερμό πέτρινο τοίχωμα.
Φέρνοντας τα χείλη του σε μια πολύ μικρή απόσταση από τα δικά της..
<< Σε αυτό το σημείο,θέλω να κοιτάζεις μια τα χείλη μου και μια εμένα ,την στιγμή που το στήθος σου θα ανεβοκατεβαίνει ξέφρενα από επιθυμία..
Η Ασία όμως δεν χρειαζόταν να το προσπαθήσει και πολύ αυτό, καθετί που της έλεγε,έβγαινε φυσικά από μέσα της .
Σε ένα πράγμα όμως που είχε σταθεί πολύ τυχερή,ήταν στο γεγονός ότι ο κόμης του Μπρίστολ, πίστευε ότι η Ασία απλά έπαιζε έναν ρόλο.
<< Το πηγούνι σου το θέλω ψηλά..
Τείνοντας το χέρι του στο σημείο,της το ύψωσε αργά και σταθερά , κοιτάζοντας μια εκείνη και μια το στόμα της.
<< Στην παράσταση τον έλεγχο στο φιλί τον έχω εγώ , σήμερα όμως θα σε αφήσω να τον πάρεις εσύ..
Το μυαλό της σταμάτησε.
<≤ τι εννοείται κόμη μου;
<< Εννοώ πως ώστε να πάψεις να ντρέπεσαι,θα πρέπει να σε αφήσω να μάθεις πως να ελέγχεις τα χείλη σου...έλα μαζί μου.
Τραβώντας την από το χέρι,την βοήθησε να γονατίσει επάνω από ένα ζεστό χνουδωτό λευκό χαλακι απέναντι από το τζάκι,κι ύστερα ακολούθησε εκείνος, παίρνοντας μια θέση απέναντι της.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.