κεφάλαιο 11

237 21 1
                                    


Είχαν περάσει κιόλας δέκα ολόκληρα λεπτά,από την στιγμή που είχε φορέσει εκείνο το κρεμ φόρεμα και κοίταζε τώρα τον εαυτό της στον ψηλό καθρέφτη.
Ήταν απλό όμως ήταν και ασυνήθιστα όμορφο,και δεν μπορούσε να πει ότι ταίριαζε απόλυτα με τα βρεγμένα της μαλλιά ,όμως κάτι θα έκανε και για αυτά!.

Χαμογελώντας πονηρά απέναντι από το είδωλο της , τράβηξε μέσα από το την τσέπη του βρεγμένου της φορέματος που τώρα κρεμόταν σε μια πολυθρόνα απέναντι από το τζάκι,ένα γαλάζιο διαμαντένιο κόσμημα το οποίο είχε φτιάξει για να κρατάει τις άκρες τών μαλλιών προς τα πίσω.

Ένα ανεκτίμητο δώρο της μακαρίτισσας της μητέρας της ,το οποίο κοίταζε κάθε βράδυ θυμίζοντας στον εαυτό της ,τις όμορφες στιγμές που είχαν ζήσει μαζί.

<< Αχ μανούλα και να ήσουν σήμερα κοντά μου ,να με δεις να εκπληρώνω όνειρα που είχα κρυμμένα στο πατάρι.

Αναστεναζοντας βαριά ,έριξε μια τελευταία ματιά στο είδωλο της ,κι ύστερα προσπαθώντας να κρατήσει τον αυτοέλεγχο του κορμιού της και να μην τρέμει,έκλεισε για ένα δευτερόλεπτο τα μάτια.

Δεν ήταν εύκολο πράγμα να αποδεχτεί το γεγονός ότι απόψε θα φιλούσε το πιο όμορφο άντρα επάνω σε αυτή την γη.

Ήταν όμως μονάχα για τις ανάγκες του θεατρικού,έπρεπε να συνεχίσει να τονίζει στον εαυτό της ,ότι δεν θα σήμαινε τίποτε παραπάνω.

Ειδάλλως αργότερα όταν αυτό το όνειρο τελείωνε, εκείνη θα έπεφτε από τα σύννεφα.

<< Ωραία συνειδητοποίηση Ασία , μπράβο,τώρα εκτός του ότι τρέμεις,θα κλάψεις κι όλας.

Όχι δεν μπορούσε να το επιτρέψει στον εαυτό της αυτό, έπρεπε να φανεί επαγγελματίας κι όχι ανόητη κοπελίτσα που άφησε έναν όμορφο άντρα να της κλέψει τόσο εύκολα την καρδιά.

Ήταν αποφασισμένη να φανεί σκληρή..

Άνοιξε απότομα την πόρτα, βγήκε στον μακρύ διάδρομο,κι ύστερα χτύπησε με την ίδια ένταση την δική του .

Όταν ο κόμης Μπρίστολ όμως άνοιξε,η Ασία ξέχασε το τι έλεγε προηγουμένως στον εαυτό της .

Είχε χάσει τελείως την αυτοσυγκέντρωση της .

Η ομορφιά κι λάμψη στα μάτια του ,είχαν κάνει την καρδιά της να χτυπάει εντονότερα.

Τώρα τα ρούχα του ήταν αλλαγμένα, φορούσε ένα μαύρο αριστοκρατικό παντελόνι και ένα βελούδινο σκούρο μπλε πουλόβερ.

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now