Τα μάγουλα της ξεκινούσαν σιγά σιγά να κοκκινίζουν κάτι που έδειχνε ότι ο Τζέιμς την είχε φέρει σε πολύ δύσκολη θεση, ευτυχώς είχε επιστρέψει ο φλιν και ο Τζέιμς μπορούσε πλέον να τραβήξει με περισσότερη ευκολία το χέρι του.
<< Ο φλιν θα σου δείξει το δωμάτιο σου .
Με ένα βήμα προς τα πίσω ,έκανε μια αριστοκρατική υπόκλιση μπροστά της κοιτάζοντας την καθώς έσκυβε επίμονα στα μάτια.<< Καλή ξεκούραση δεσποινίς Ασία.
Η Ασία όμως δύσκολα μπορούσε να αρθρώσει τώρα κάποια λέξη ,τα χείλη της είχαν στεγνώσει,κι καρδιά της ένιωθε πως πονούσε.
Έτσι με ένα νεύμα του κεφαλιού της , υποκλίθηκε σωστά ξαφνιάζοντας τον, κι ύστερα με μια βαθιά προσωπική ικανοποίηση μέσα της ,πήγε να συναντήσει το καινούργιο της δωμάτιο.
Το οποίο ομολογουμένως την ξάφνιασε, τούτο δεν ήταν απλώς ένα δωμάτιο,αλλά ένα ολόκληρο διαμέρισμα.
είχε ξεχάσει πραγματικά το πώς ήταν τα πλούσια σπίτια;<< Κυρία σε λίγο θα σας σερβιριστεί το φαγητό.
Χαμογελώντας ευγενικά στον υπηρέτη, στράφηκε ύστερα ξανά προς την μεριά του δωματίου.
Υπήρχε ένα πολύ μεγάλο κρεβάτι σε κρεμ αποχρώσεις με οροφή και κουρτίνες,το έδαφος στόλιζε ένα λευκό χαλί,και στις γωνιές υπήρχαν καναπέδες σε σκούρο μπλε χρώμα οι οποίοι ταίριαζαν απόλυτα στο πέτρινο τζάκι.
<<Φλιν; Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;
Ο υπηρέτης της χαμογέλασε με καλοσύνη κι ύστερα εγνεψε καταφατικά.<< Πως είναι ο κύριος σου;
Ο Φλιν δεν έδειξε να ξαφνιάζεται από την ερώτηση της , αντιθέτως φάνηκε πρόθυμος να της απαντήσει.<< Είναι πολύ έντιμος και σοβαρός άνθρωπος,δεν πίνει,δεν ξενυχτάει, και του αρέσει να δουλεύει πολύ σκληρα,σπάνια κοιμάται πλέον,μόλις γυρίζει σπίτι γράφει το έργο της θεατρικής παράστασης,κι ύστερα και πάλι από την αρχή .
Τα μάτια της Ασίας καρφώθηκαν στο κενό.
<< Θα μπορούσα να του φτιάξω ένα τσάι ώστε να τον ευχαριστήσω για όλα όσα έκανε για εμένα;
Τούτη την φορά ο Φλιν είχε ξαφνιαστεί αρκετά .
<< Όμως δεν είναι δική σας αρμοδιότητα να ..
<< Σας παρακαλώ κύριε Φλιν,είναι ένας τρόπος να πω ευχαριστώ.
<<Πολύ καλά κυρία, ελάτε μαζί μου.{.......}
Ήταν πολύ κουρασμένος τα μάτια του είχαν γίνει κατακόκκινα,και ένα απαλό μαύρο γένι είχε ξεκινήσει να αχνό φαίνεται στο πρόσωπο του .
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.