Έκλεισε μέσα από την απαλά σφιγμένη γροθιά του τούφες από τα μαλλιά της , παρατηρώντας τα πλέον γυμνά τους κορμιά.
Ήταν μπλεγμένοι,ήταν σαν ένα ,και πάνω σε αυτό το σημείο της τελειότητας εισχώρησε μεσα απ τις πτυχές του κορμιού της φυλακίζοντας τα χέρια της επάνω από το κεφάλι της .
<< Σςςς
Της ψιθύρισε οσο ωθούσε μέσα της και το κορμί του ιδρωνε,και πάλι σςςς.
Μέχρι που τα χέρια του άφησαν τα δικά της , έσφιξαν το πρόσωπο της και αιχμαλώτισαν το στόμα της σε ένα φιλί παράφορο.
Έλιωνε για εκείνη και αυτό φάνηκε από τον τρόπο που ολοκληρώθηκε μέσα της ,τόσο δυνατά που η έκρηξη του αυτή την καθήλωσε.....................17 Νοεμβρίου 1814....................
Νωρίς το πρωινό όταν τα μάτια της άνοιξαν ξανά ύστερα από την τόσο απολαυστική τους νύχτα, τον παρατήρησε να ντύνεται αντικαθιστώντας τα απλά χθεσινά ρούχα με τα αριστοκρατικά του .
Μα πότε είχε προλάβει να καλέσει τον βάλε του;
<< Τζέιμς μου;
<< Ετοιμάσου μόλις είσαι έτοιμη κατέβα κάτω θα σε περιμένω εντάξει;
πλησιάζοντας την της αποθεσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη,και ύστερα βγήκε αφήνοντας την να ετοιμαστεί.
Μα που είχαν πάει τα χθεσινά της ρούχα; Όσο και αν τα έψαξε όμως με το βλέμμα της στο έδαφος,δεν τα βρήκε, υπήρχε όμως ένα φόρεμα απλωμένο στο κρεβάτι,ένα καθαρό καινούργιο φόρεμα,κι ήταν τόσο όμορφο που την έκανε να σηκωθεί ολόγυμνη πλησιάζοντας το.<< Θεέ μου!
Ήταν καταγάλανο με κεντημένα τριαντάφυλλα επάνω του , ήταν τόσο όμορφο,από ξεχωριστή δαντέλα.Φανερά συγκινημένη, το έπιασε στα χέρια της και το αγκάλιασε γεμάτη αγάπη.
Ήθελε πολύ να το φορέσει αυτό το φόρεμα, έμενε να ξεκινήσει να φτιάχνεται και ύστερα θα εμφανιζόταν μπροστά του με μια ανεξήγητη αυτοπεποίθηση για σήμερα.Μισή ώρα αργότερα όταν κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη δεν μπορούσε να την αναγνωρίσει, το φόρεμα είχε δέσει τόσο όμορφα επάνω της ,όπως και οι μπούκλες στα μαλλιά της , ένιωθε αρκετά έτοιμη ώστε να μαγέψει τον κόμη της σήμερα.
Έτσι βγήκε από το δωμάτιο και πλησίασε την σκάλα του πανδοχείου, συναντώντας με το βλέμμα της τον Τζέιμς στην κάτω σάλα. Ήταν περικυκλωμένος από πολύ κόσμο,όμως τα μάτια του ασυναίσθητα έπεσαν αυτομάτως επάνω της ,κι εκεί η Ασία πρόσεξε την ταραχή τους ,μέσα τους έπαιζαν οι σκηνές της σημερινής της παρουσίας αλλά και της χθεσινής κάτω από την αγκαλιά του .
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.