κεφάλαιο 31

175 19 1
                                    


25 Δεκεμβρίου 1814

Καθόταν νευρικά στην άκρη της σκηνής κρατώντας σφιχτά τα δύο του χέρια,όταν εκείνη στάθηκε μπροστά του και του τα πήρε ανάμεσα από τα δικά της , ζεσταίνοντας τα τρυφερά.

<< Φοβάσαι το καταλαβαίνω, φοβάσαι πως ίσως κανένας δεν πατήσει εδώ ή ότι σε κανέναν δεν θα αρέσει, γιατί δεν είναι όπως  τα πλούσια σκηνικά που έχουν συναντήσει στις μεγάλες παραστάσεις, πίστεψε όμως είναι αυτό ακριβώς που θα το κάνει να διαφέρει! Αυτό ακριβώς που θα του δώσει πνοή, η αγάπη είναι πλούσια από μόνη της δεν χρειάζεται περαιτέρω στολίδια.

Αφήνοντας του τα χέρια , χάιδεψε τώρα τα μάγουλα του .

<<Έχεις να πεις ένα παραμύθι και είμαι σίγουρη πως θα καθίσουν να το ακούσουν με προσοχή, γιατί η αλήθεια σου τραβάει τους ανθρώπους με το μέρος της .

Χαρίζοντας του τώρα την αγκαλιά που είχε τόσο ανάγκη,τον ένιωσε να παίρνει μια απαλή ανάσα χαλάρωσης μεσα από αυτή.
<≤ σε ευχαριστώ για όλα λαίδη μου! Τι θα έπραττα εγώ δίχως εσένα;
<< Μην φοβάσαι μαζί θα τα καταφέρουμε,έλα ακολούθησε με θέλω να δεις τι κάναμε με τον Φλιν και τον ρομπιν.

Τραβώντας τον παιχνιδιάρικα από το χέρι τον οδήγησε σε μια αίθουσα δίπλα όπου είχε στηθεί ένα δέντρο γίγαντας που θύμιζε σπιτικό,το οποίο για να στολίσουν οι δύο άντρες χρησιμοποίησαν ειδική σκάλα. Είχε πετύχει όμως ,ήταν η νότα εκείνη που θα έκανε τα παιδιά ευτυχισμένα στο τέλος .

Κόκκινοι, χρυσοί,και μπλέ γλομποι, έκαναν την διαφορά προσθέτωντας κάτι το μαγικό σε εκείνο το έλατο.
Γιρλάντες, λαμπάκια, φιόγκοι και το λαμπερό αστέρι,σου χαριζε τούτη την μαγεία,με χιλιάδες όμορφα τυλιγμένα κουτιά κάτω από εκείνο το δέντρο να περιμένουν τα ορφανά παιδιά με ανοιχτές τις αγκαλες.

Ο Τζέιμς συγκινήθηκε βαθιά.

Ύστερα από τόσο σκληρό πόλεμο έκανε ξανά κάτι για κάποιον,για κάποιον καλύτερο. Για εκείνα τα αθώα πλάσματα.
Και δεν ήταν μόνος,είχε την γυναίκα του,τον Ρόμπιν,και τον Φλιν.
Έπρεπε να πιστέψει στην απλότητα και τον εαυτό του ,και να γυμνωσει την αλήθεια της φτωχής του ψυχής μπροστά σε όλους , γιατί όπως έλεγε κι γυναίκα του " η αγάπη είναι πλούσια από μόνη της δεν χρειάζεται περαιτέρω στολίδια"

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now