κεφάλαιο 20

233 19 2
                                    

Την σκέπασε προσεκτικά με μια τρυφερή βελούδινη κουβέρτα, χαϊδεύοντας απαλά το προσκέφαλο της.

Τι υπήρχε σε τούτη την γυναίκα που τον άγγιζε τόσο;

Ήταν ευαίσθητη, αληθινή, και το παρελθόν της τον έκανε να θέλει να το ψάξει.

Ποια ήταν άραγε; Και τι γνώριζε μονάχα για εκείνη; Ότι ήταν η Ασία, ότι ζούσε στον δρόμο,και ότι η μητέρα της είχε πεθάνει.
Τρία στοιχεία που δεν θα έπρεπε να του λένε τίποτα, όμως ο Τζέιμς είχε αρκεστεί σε αυτά.

Τις σκέψεις του διέκοψε ο βαλες του ,που άνοιγε τώρα διακριτικά την πόρτα..
<< Κόμη μου;
<< Θέλω να μάθεις το ποια είναι,αν έχει επιζώντες συγγενείς,ποια ήταν η βασική της οικογένεια,και γιατί ζούσε στον δρόμο.

Ο Φλιν για ένα δευτερόλεπτο έμοιαζε να είχε χλωμιασει, προσπάθησε όμως να το κρύψει με πολύ προσοχή.

<< Κάτι άλλο κύριε μου;

<< Ναι Φλιν.. απαιτώ από εσένα απόλυτη εχεμύθεια στο ζήτημα, τώρα μπορείς να πηγαίνεις.

Ο βαλές έκανε μία διστακτική υπόκλιση και ύστερα βγήκε.

Ο Τζέιμς όμως έμεινε να την παρατηρει να κοιμάται .
Ήταν γαλήνια,και τούτο τον έκανε να νιώσει ελάχιστα καλύτερα.
<< Σύντομα θα γνωρίζω τι συμβαίνει με την ζωή σου , δεσποινίς μου.

Και με τούτες τις λέξεις, βγήκε αποφασιστικά από το δωμάτιο της , επιστρέφοντας πίσω στην δουλειά του .

............

<< Λαίδη μου; Ξυπνήσατε επιτέλους!! Έχουμε σοβαρό πρόβλημα.

Ο Φλιν έκλεισε την πόρτα πίσω του, πλησιάζοντας την αγουροξυπνημενη Ασία με δυσκολία.
<< Φλιν δεν σου είπα να μην με αποκαλείς έτσι; Αν σε ακούσει κάποιος;

<< Νομίζω πως τούτο δεν θα χρειαστεί, έχουμε σοβαρότερο πρόβλημα εδώ! Ο κύρης μου με έβαλε να ψάξω για εσάς και την ταυτότητα σας.

Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα.

<< Πως;
Πετάχτηκε απότομα από τα σκεπάσματα χάνοντας ξαφνικά την ισορροπια της.

<< Σωστά ακούσατε, θέλει να μάθει για το παρελθόν σας !! Εάν του δώσω το όνομα της οικογένειας σας θα καταλάβει αμέσως το ποια είστε!

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now