Τελευταία πράξη
Μέρος έβδομο.. Παραμονή Χριστουγέννων
Είχε φορέσει το λευκό της φόρεμα κι εκείνος το λευκό του πουκάμισο ,ήταν όμορφη, κι ήταν για πρώτη φορά ύστερα από καιρό ευτυχισμένος.
Στάθηκαν ο ένας απέναντι από τον άλλον,και τα χέρια τους ενώθηκαν.
<< Απόψε θα μου χαρίσεις τον ομορφότερο χορό τών Χριστουγέννων.
Εκείνη κίνησε καταφατικά το κεφάλι της και του χάρισε το πιο όμορφο χαμόγελο της για αρχή.
<< Σου έχω και μια έκπληξη,όμως θα την λάβεις το βράδυ.Ήταν κι δύο τους έτοιμοι για να παραβρεθούν στον χορό που έδινε το ορφανοτροφείο,κάτι που θα παρείχε μια ανεξήγητη χαρά σε εκείνα τα αθώα πλάσματα που βρίσκονταν μέσα του.
<< Με την άδεια σας κυρία μου .
Απλώνοντας της το χέρι,την άφησε να αγκαλιάσει το μπράτσο του και κάπως έτσι οδηγήθηκαν μαζί μέσα από μια πανέμορφη άμαξα,δίχως να γνωρίζουν πως κάποιος εκεί έξω τους παρακολουθούσε.<< Δεν πρόκειται να σας αφήσω να χαρείτε αρκετά απόψε!
Ο αφηγητής κάθισε στο κάτω μέρος της σκηνής κρατώντας ένα βιβλίο στα χέρια του .
<< Αγαπημένη μου η άνοιξη εδώ πάνω δίχως εσένα μοιάζει με Νοέμβριο στον Λονδίνο. Παρακαλώ συχνά για να μπορώ να έχω νέα σου ,όμως η πρόσβαση μου είναι δύσκολη,και ξεκινάω πάντοτε να φοβάμαι και να κάνω παράπονα,και κάπως έτσι όλοι εδώ μου λένε ότι τελικά τα έχεις καταφέρει και είσαι μια σπουδαία γυναίκα.
Κλείνοντας το βιβλίο ο αφηγητής τώρα , παρατήρησε το κοινό που είχε μουδιάσει.
<< Ο σύζυγος ο οποίος είχε τρελαθεί δεν είχε προσέξει πως κάποιοι άντρες πίσω του είχαν προσέξει την ύποπτη κίνηση κι είχαν φωνάξει τις αρχές ώστε να ακολουθήσουν τον άντρα.
Σηκωνοντας το κορμί του απο το έδαφος της σκηνής,έκανε μια βαθιά υπόκλιση χαμογελώντας προς τον κόσμο ,κι ύστερα χάθηκε καθώς οι πρωταγωνιστές είχαν κιόλας φτάσει στο μεγάλο ορφανοτροφείο.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.