<< Μα πως; Υποτίθεται ότι εσείς ήσασταν εκεί μέσα και περιμένατε τα άνθη σας.<< Είχες πει ότι προτιμάς να χάσεις ένα δάχτυλο παρά τούτη την καρφίτσα,δεν μπορούσα να το ρισκάρω.
Το πλατύ θερμό χαμόγελο που της χάρισε,είχε κάνει την Ασία να ανατριχιασει ολόκληρη,ήταν πραγματικά τόσο όμορφος..
<< Δεν μπορείτε να φανταστείτε το πόσο με συγκίνησε αυτή σας
ή πράξη, σημαίνει πολλά για εμένα τούτη η καρφίτσα.<< Καλύτερα να την κρύψεις τότε για όσο παρεβρισκομαστε σε τούτες τις γειτονιές.
<< Πιστέψτε με θα το κάνω.
Είπε και αμέσως την τοποθέτησε μέσα από την μικροσκοπική φθαρμένη τσέπη του φορέματος της, τραβώντας προς τα έξω το κόκκινο της φουλαρι.
<<Μήπως έχετε την καλοσύνη να με βοηθήσετε;
Ο Τζέιμς πάγωσε..
Κι ίσως να ήταν η πρώτη φορά που παναθεμα τον δεν γνώριζε το τι ακριβώς να της πει .
<< Θέλεις να σου μαζέψω τα μαλλιά ;
<< Εάν έχετε την καλοσύνη ναι θα το ήθελα πολύ.Ένας κόμπος στάθηκε ευθείς στον λαιμό του.
Είχε αναρωτηθεί πολλές φορές για το πώς θα ήταν εάν τα άγγιζε έστω και για μια φορά στην ζωή του .
Μαύρο απαλό μετάξι.
<< Θα το κάνω δώσε μου το φουλαρι.
Της έτεινε το χέρι του με αποφασιστικότητα,όταν όμως το κράτησε για πρώτη φορά,κάτι μέσα του μουδιασε..
**Συνελθε Τζέιμς.
<< Γύρνα Ασία.
Την πρόσταζε δεν της είχε φανεί.
Ο Τζέιμς την πρόσταζε να γυρίσει προς το μέρος του, θέλοντας να έχει την πλήρη εικόνα των πυκνών σγουρων μαλλιών της.
Όταν ομως τούτο συνέβη,δεν ήταν η εικόνα που πρόσεξε πρώτα μπροστά του ,αλλά εκείνη η δυνατή μυρωδιά που του έκοψε την ανάσα.
**Μυρίζει σαν λουλούδι.
<< Δεν είναι και τόσο δύσκολο κόμη μου ,απλώς τα μαζεύετε και...να δείτε.
Κάνοντας του μια μικρή επίδειξη, ανασηκωσε το μαύρο πυκνό σμήνος των μαλλιών της ,δίχως να γνωρίζει πως τούτη η κίνηση τον έκανε να έρθει μια ανάσα κοντά της , κλείνοντας τα μάτια ώστε να την μυρίσει καλύτερα δίχως να πέσει στην αντίληψη της αυτό.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.