22 Ιουλίου 1814
<< Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Φλιν, φαίνεται υπέροχο πρωινό.
<< Σας αξίζει μετά την χθεσινή κουραστική ημέρα..
Η αλήθεια ήταν ότι παραηταν κουραστική.
Αργότερα μετά το νεκροταφείο είχαν μεταφερθεί στο ορφανοτροφείο οπου και έκαναν πρόβα μέχρι αργά το βράδυ.
<< Ο κόμης Μπρίστολ; Παίρνει και εκείνος το πρωινό του;
<< Ω όχι δεσποινίς μου ο κόμης ετοιμάζεται για τον βραδινό χορό.
Τα χαμογελαστα της μάτια ευθείς σοβαρεψαν.
<< Φαντάζομαι πως θα έχει πολύ όμορφες γυναίκες εκεί για τον κόμη μας .
<< Δεν νομίζω ότι είναι ο τύπος που ενδιαφέρεται για όμορφες υπάρξεις,το είχε κανονίσει περισσότερο για εσάς, πιστεύει ότι δεν έχετε δει ποτέ σας κάτι τόσο όμορφο.
Το στομάχι της σφίχτηκε..
<< Πιστεύει είπες; Εσύ όχι Φλιν;
Ο υπηρέτης ένιωσε ελάχιστα ένοχος.
<< Μην ανησυχείτε καθόλου κυρία η θέση μου δεν είναι να ανοίγω το στόμα μου ,το μυστικό σας θα μείνει μαζί μου ασφαλή..
<< Δηλαδή γνωρίζεις;
<< Φυσικά λαίδη μου ,έχω τα χρονακια μου βλέπετε,σας αναγνώρισα λίγο αφότου φθάσατε στο αρχοντικό...ομως μην ανησυχείτε δεν πρόκειται να το μάθει τούτο ο κόμης Μπρίστολ.
<< Ω Φλιν δεν μπορείς να φανταστείς πόσο λυπάμαι που πρέπει να το κρύβω,όμως δεν είμαι πλέον εκείνη η γυναίκα,είμαι τελείως διαφορετική από την λαίδη που γνώριζες κάποτε!! Δεν μπορώ να ρισκάρω και την τωρινή μου θέση...εάν ο κόσμος του κόμη μάθει το ποια είμαι; Αν με αναγνώριζε με κάποιο καλό φόρεμα; Τότε θα έκανα μεγάλο κακό στον κύριο σου .
Ο υπηρέτης ευθείς χαμογέλασε.
<< Εγώ στην θέση σας σήμερα δεν θα τον άφηνα μόνο του! Μια φοβισμένη λαίδη δεν είναι όσο δυνατή μπορεί να γίνει μια γυναίκα που λάμπει δίπλα από τον άντρα που την συνοδεύει..
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.