Το στήθος του ανεβοκατέβαινε ξέφρενα, παρατηρώντας γεμάτος θυμό τον κόσμο να σιγοψιθυριζει δικές του εκδοχές.* Έχουν ερωτικό καυγαδακι
* Τον παράτησε.
* Δεν θα παίξει στην παράσταση του.Και κάπου εδώ ο Τζέιμς έσπασε.
Ήταν θαρρείς και ενστικτωδως, έκανε μεταβολή ξεκινώντας να τρέχει σαν μικρό αγόρι πίσω της.
Αυτό μπορούσε να γίνει μεγάλο πάτημα για κουτσομπολιά, όμως ήθελε να διορθώσει πραγματικά το λάθος που είχε κάνει.Εκείνη είχε φτάσει στην άμαξα ζητούσε από τον άντρα να την γυρίσει στο αρχοντικό του Τζέιμς ώστε να μαζέψει τα πράγματά της , πρωτού όμως εισχωρήσει μέσα και καθίσει στην απαλή θέση,ο Τζέιμς την τράβηξε από το χέρι γυρίζοντας την στο μέρος του.
<< Στάσου, συγγνώμη, συγγνώμη μη φύγεις,δεν θέλω να μείνεις στον δρόμο.
Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα.<< Κόμη εγώ...
<< Ήμουν υπερβολικός .
<< Κάνατε θαρρείς και..
Τα λόγια της κόπηκαν, όμως ήταν πλέον αργά ή προσοχή του είχε τραβηχτεί.
<< Θαρρείς και;
<< Θαρρείς και ζηλεψατε.
Σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να τον δει να γελάει,ο κόμης όμως σοβαρεψε και έστρεψε την προσοχή του στο κενό.
<< Μην ανησυχείτε γνωρίζω πως δεν είμαι γυναίκα να ζηλέψει κανείς στην δική σας θέση.Πρωτού προλάβει όμως να ανοίξει το στόμα του , εκείνος ο γαλανοματης τους πλησίασε ξανά .
<< Είστε καλά δεσποινίς μου; Χρειάζεστε κάτι;
Τα κατάμαυρα μάτια του Τζέιμς ευθείς στράφηκαν επάνω του , κάνοντας τον με ένα βλέμμα να ακινητοποιηθεί.
<< είμαι καλά τι θέλετε να πείτε; Τι να χρειάζομαι;
<< Σας ενοχλεί τούτος ο άντρας;Τούτος ο άντρας; Στον Τζέιμς είχε αναφερθεί έτσι αυτό το παιδαρελι;
Αυτό ήταν θα τον σκότωνε εδώ και τώρα..
Πριν κάνει όμως κίνηση,η φωνή της τον σταμάτησε.<< Δεν είναι τούτος, είναι ο κόμης του Μπρίστολ,ο Τζέιμς θομσον,ο οποίος εσωσε τα τομάρια μας υπηρετώντας στον πόλεμο.
Ένα στραβό χαμόγελο ικανοποίησης αστραψε απότομα στο πρόσωπο του Τζέιμς προσπαθώντας όμως να το κρύψει.<< Σας φέρετε όμως απαίσια και γι'αυτό για εμένα χάνει την αξία του .
<< Απαίσια; Εμένα;
Την συζήτηση τους διέκοψε ο ίδιος ο κόμης που τώρα στάθηκε απέναντι της κάνοντας πως ο γαλανοματης άντρας δεν υπήρχε εκεί.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.