Περπατούσαν πλάι πλάι στους φωτισμένους δρόμους του Λονδίνου, ρίχνοντας ο ένας κλέφτες ματιές στον άλλον.
Παρόλο όμως τον ηλεκτρισμό,ο Τζέιμς κάθε τόσο προσπαθούσε να τις τραβάει την προσοχή με άλλοτε σοβαρά και άλλοτε απλά ζητήματα.<< Όμορφη νύχτα δεν συμφωνείς δεσποινίς μου;
<< είναι πράγματι πολύ ξεχωριστή κόμη μου.
<< Θα επιθυμούσες να σταματήσουμε να πιούμε ένα ζεστό ρόφημα; Γνωρίζω ένα πολύ όμορφο μέρος εδώ πιο κάτω.
<< Θα το ήθελα πολύ τότε, μάλλον πάγωσα.Στις τελευταίες τις λέξεις τα μάτια του καρφώθηκαν προβληματισμένα επάνω της .
<< Δεν το είχα κατανοήσει ότι έκανε τόσο κρύο,με συγχωρείτε.
είπε και αμέσως έβγαλε το παλτό του περνώντας το γύρω της.<< μα κόμη μου θα αρρωστήσετε.
Είχε μείνει με το καλό του σμόκιν και παρόλα αυτά δεν κρύωνε.
<< Πιστέψτε με θα είμαι πολύ καλά , κρατήστε το , εσείς το έχετε περισσότερο ανάγκη από εμένα.
Ήταν τόσο κύριος που η Ασία δεν μπορούσε να ελέγξει την καρδιά της όταν βρισκόταν τόσο κοντά του.
Ήταν πολύ όμορφος άνθρωπος,και δεν εννοούσε απλώς μια εξωτερική εμφάνιση, αλλά ολόκληρο το μέσα του.
Έτσι συνέχισε να περπατάει στο πλάι του , μέχρι που ο κόμης της ,κοντοσταθηκε για ένα δευτερόλεπτο παρατηρώντας έναν γερασμένο άντρα που ζωγράφιζε ένα αγόρι.
<< Τι συνέβη κόμη μου;
<< Τον ζηλεύω πολύ τούτον τον άντρα, φαίνεται πολύ ευτυχισμένος.
Η περιέργεια ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο της.<< Μα μπορείτε να έχετε τα πάντα, ακόμα και το ταλέντο της ζωγραφικής.
<< Το πάντα είναι κάτι πολύ γενικό,και δεν φέρνουν πάντοτε τα γενικά την ευτυχία, μερικές φορές το να μην έχεις τα πάντα σε κάνει πολύ πιο χαρούμενο, κοίτα εκείνον τον άντρα, μόλις βρήκε ελπίδα από εκείνο το αγόρι,το ζωγραφίζει και ύστερα θα μπορέσει να τραφεί.
<< Αν ήταν άλλος στην θέση σας δεν θα άφηνε τα πλούτη του για να αναζητεί ένα κομμάτι φαγητού, είστε πολύ σπάνιος άνθρωπος.
<< Έζησα στον πόλεμο, είδα πολλά παλικάρια με παροιμιες κληρονομιές να πεθαίνουν δίχως να μπορούν να τις πάρουν μαζί τους , κι είδα και εμένα που το μοναδικό πράγμα που μου έλειπε τότε ήταν η μητέρα και οι ασχολίες μου.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.