κεφάλαιο 17

235 23 0
                                    


Τα μάτια του ακολούθησαν τα χείλη της την στιγμή που εκείνα εγκλωβιζαν το ποτήρι με τον χυμό ανανά.

Ήταν θαρρείς και μία σπίθα να είχε περάσει στιγμιαία ανάμεσα από τα μάτια του , πρωτού την αναγκάσει να σβήσει.

<< Είναι υπέροχη βραδιά κόμη Μπρίστολ.

Τα φρύδια του ενώθηκαν χαμογελώντας αμυδρά .

<< Τώρα είναι αρκετά μπορώ να πω δεσποινίς μου.

<< Νόμιζα πως εκείνα τα ανεπίτρεπτα σχόλια σας είχαν κλέψει το κέφι.

Ανεπίτρεπτα;  Ο Τζέιμς δεν τα έβρισκε και τόσο ανεπίτρεπτα, ήταν ένας νέος άντρας,κι εκείνη μια πολύ όμορφη γυναίκα, άθελά τους ή μη, ο κόσμος τους ένωσε με κάποιο τρόπο, αυτό που τον μπερδευε όμως ήταν εκείνες οι λέξεις που έλεγαν όλοι περί έρωτα..

Για ένα δευτερόλεπτο τις σκέψεις του διέκοψε το τίναγμα των μαύρων της μαλλιων , ήταν θαρρείς και με την κίνηση της να είχε πάρει μία πολύ βαθιά ανάσα.

<< Ο κόσμος δεσποινίς μου είναι ακριβώς αυτό, σχολιάζουν, κρίνουν, και βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα ,δεν θα έπρεπε όμως να σε απασχολεί θα φροντίσω να μην μαυρίσει κανένας ποτέ την τιμή σου , είσαι υπό την προστασία μου και αυτό το παίρνω πολύ σοβαρά..

Απλώνοντας το χέρι του άγγιξε τρυφερά,το πηγούνι της, νιώθοντας τον κόμπο στον λαιμό του να δένει.

<< Μην ανησυχείς καθόλου για εκείνους.
<< Κι δική σας τιμή κόμη μου; Είμαι ένα φτωχό χαμίνι,ο κόσμος θα σας λυπάται.

Γέλασε για ένα δευτερόλεπτο όμως αμέσως μετά σοβαρεψε και την κοίταξε με ένταση.

<< Μονάχα ένας ηλίθιος θα με λυπόταν επειδή έχω δίπλα μου τέτοια γυναίκα..

Σκύβοντας υπερβολικά κοντά της έφερε το πρόσωπο του στο πλάι του δικού της ψιθυρίζοντας ,σε συνδιασμό με το δάχτυλο του που χάιδευε το μάγουλο της.
<< δεν με λυπούνται με ζηλεύουν.

Και πρωτού τους δει κανένας, τραβήχτηκε μακριά της ,και έστρωσε το καλό του γιλέκο, ρίχνοντας της ένα ανεξήγητο βλέμμα.

<< Κόμη μου εγώ..

<< Με συγχωρείτε για την ενόχληση, μπορώ να έχω έναν χορό με την δεσποινίς από εδώ;

Η Ασία στράφηκε ταυτόχρονα με τον Τζέιμς στην μεριά ενός πολύ όμορφου άντρα με γαλάζια μάτια.

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now