κεφάλαιο 36

163 17 0
                                    

Παράσταση μέρος πέμπτο

. Μια εβδομάδα αργότερα χρειάστηκε να βγει στην πόλη,και να αγοράσει από μια γλυκιά λιχουδια στα παιδιά που είχαν καταφέρει να τον ακούσουν,ενώ όμως θα έπρεπε να κοιτάζει να πάρει μόνο για εκείνα ,ο Τζέιμς τώρα έπαιρνε και στα υπόλοιπα,διότι δεν του άρεσε να τα αδικεί,τα αγαπούσε όλα ένα ένα ξεχωριστά .

Κάτι απρόσμενο όμως έκανε την τόσο διασκεδαστική εξόρμηση του στην πόλη, εφιάλτη.
Απέναντι από τον δρόμο,σε ένα από τα καταγώγια της περιοχής είχε κολλήσει επάνω στο τζάμι του μαγαζιού το πορτρέτο μιας γυναίκας που ο Τζέιμς αναγνώριζε καλύτερα κι από τον εαυτό του.

Η Ασία σε ένα καταγώγιο!! Σε ένα μαγαζί όπου γυναίκες έδιναν τα κορμιά τους!

Το στομάχι του ευθείς σφίχτηκε. Ήταν έτοιμος να βγάλει ότι είχε φάει το περασμένο βράδυ.
<< Ωραίο κομμάτι εκείνη η μικρή έτσι ; Λένε όμως ότι είναι νέα δεν την δοκίμασε κανείς ακόμα,η περίφημη Μάργκαρετ θα την βγάλει σε πλειστηριασμό, σήμερα το βράδυ.

Τα φρύδια του Τζέιμς ευθείς έσμιξαν ακούγοντάς τον άντρα πίσω του .

Ήθελε να στραφεί και να του δώσει μια τόσο δυνατή γροθιά στα δόντια μέχρι που θα ήταν σίγουρος ότι αυτά θα έσπαγαν.
<< Είναι εκεί μέσα τώρα;
<< Που αλλού θα μπορούσε να είναι;
Ρίχνοντας μια λοξή ματιά στον άντρα,κοίταξε με απάθεια το μέρος ,στο οποίο δεν είχε πατήσει ποτέ του ,κι ύστερα ξανά μίλησε.
<< Και φυλάγεται από άντρες;
<< Αρκετούς, γνωρίζεις το ποιοί συχνάζουν σε αυτά τα μέρη.
Ο Τζέιμς όμως δεν γνώριζε,καιρός να μαθαινε όμως.

Αφήνοντας την σακούλα με τα γλυκά στο έδαφος, σήκωσε αργά τα μανίκια του λευκού του πουκάμισου και όρμησε στο αποπνικτικό μέρος .

Δεν κυκλοφορούσαν γυμνές,οι γυναίκες φορούσαν μακριά φορέματα,και στέκονταν πάνω απ' άντρες που έπαιζαν χαρτιά,σε ολοστρόγγυλα τραπέζια με θεατές δίπλα και πίσω από αυτούς.
<< Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι;
Η αντρική φωνή πίσω του έκανε τον Τζέιμς να μπει σε επιφυλακή.
<< Η κοπέλα που υπάρχει έξω στο πορτρέτο, θέλω να την δω!
<< Δεν μπορείς ,έλα το βράδυ!
Οι γροθιές του Τζέιμς έκλεισαν απειλητικά.
<< Πες μου το που είναι η κοπέλα αυτή την στιγμή και δεν θα σου πράξω τίποτα,αρνησου μου όμως και θα σου χαλάσω το πρόσωπο.

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now