κεφάλαιο 9

268 25 3
                                    


Πισωπατωντας ξαφνιασμένη, παρατήρησε μέσα από την ταραχή της πως το χαμόγελο του δεν έλεγε ακόμη να σβήσει.
<< Δηλαδή θα πρέπει στις πρόβες να ..να με αγγίζετε και να ...
Τα μάγουλα της είχαν γίνει κατακόκκινα.
<< Να σε φιλάω;
Σέρνοντας με απρέπεια την γλώσσα του επάνω από το φλιτζάνι,έσμιξε τα φρύδια σαν να το σκεφτόταν.
<< Για το καλό της παράστασης λοιπόν θα πρέπει να με φιλάς.

Οι τελευταίες του λέξεις έκαναν τα μάτια της να παγώσουν επάνω του.
<< Ε εγώ δεν γνωρίζω πως να φιλάω, δηλαδή δεν θα ..δεν μπορώ να τα καταφέρω δεν γνωρίζω δεν μπορώ να..

Αφήνοντας το φλιτζάνι του κάτω ,της έριξε μια ερωτηματική ματιά κι ύστερα κάρφωσε με απρέπεια τα μάτια του στα χείλη της.

*Συνελθε ανοητε.

<<εάν ντρέπεσαι τόσο μπορούμε να κάνουμε τούτη την πρόβα ιδιωτικά εδώ στο αρχοντικό, τι λες;

Η Ασία ήθελε να λιποθυμήσει.

<< Σας ευχαριστώ.. δηλαδή πότε;
<< Σήμερα το βράδυ.

*Μη χαμογελάσεις..μην της δείξεις ότι το σκέφτεσαι.
<< Τότε θα συμβεί το βράδυ...κι ερωτικές σκηνές; Αν με καταλαβαίνετε...
Τώρα ήταν σειρά του να κοκκινίσει,και προς δική της έκπληξη να βηξει θαρρείς και πνιγόταν.
<< Φαντάζομαι πως αν υπήρχε τέτοια σκηνή θα ήταν πολύ δύσκολο να σου δείξω το πώς θα ...
Καταλαβαίνοντας το τι της έλεγε , μορφασε και εβηξε ξανά.

<≤ θα υπάρξει μια μονάχα στην οποία θα είμαστε σκεπασμένοι και από μέσα θα φοράς τα ρούχα σου ,δεν πρόκειται να εκτεθείς μέσα από αυτό το έργο.

<< Φαίνεστε πολύ έντιμος για να φοβηθω πως θα εκτεθω.
<< Μην είσαι τόσο σίγουρη για αυτό μαζί μου ίσως είναι ευκολότερο να εκτεθείς.
Παρατηρώντας το έντονο βλέμμα που της έριξε ,ένιωσε να παίρνει ολόκληρη φωτιά.

<< Εμ δηλαδή εάν δεν έχετε αντίρρηση καλό θα ήταν να πηγαίνουμε.
Συνεχίζοντας να την κοιταζει έντονα εγνεψε στο τέλος καταφατικά θαρρείς κι ακόμα δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι έφευγαν.

{......}

Μέσα στην άμαξα επικράτησε απόλυτη ησυχία,κι ύστερα στην συνέχεια μόλις έφτασαν στο ορφανοτροφείο υπήρξε κάποιου είδους άγχος,που συνέχισε να τους κρατάει σιωπηλούς,μέχρι που ο Τζέιμς την πλησίασε κρατώντας δύο κόλλες με χαρτί στα χέρια του.

ο κόμης του ΜπρίστολWhere stories live. Discover now