Καθονταν ο ένας απέναντι από τον άλλον ,με την ελπίδα ότι η άμαξα θα έφτανε επιτέλους στο αρχοντικό κι αγωνία θα τελείωνε.
Όμως δεν έγινε αρχικά έτσι.
Μια καταρακτωδους βροχή ,έκανε τον αμαξά που πλέον δεν μπορούσε να δει μπροστά του ,να σταματήσει ώστε να κρυφτεί κάτω από κάποιο υπόστεγο.
<< Ο καημένος έχει γίνει μούσκεμα..είπε εκείνη που κοίταζε τώρα έξω από το παραθύρι.
<< Άδικο !
Η παρατήρηση του όμως έκανε αμέσως την Ασία να γυρίσει στο μέρος του ξαφνιασμένη.
Είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που υπήρξε στα μεγάλα σαλόνια, όμως μπορούσε να πει με σιγουριά ότι δεν είχε συναντήσει ποτέ της κόμη με τόσο μεγάλο τίτλο,που έδειχνε τόση αληθινή καλοσύνη προς τους υπηρέτες του.Το ξαφνιασμα της έγινε ακόμη μεγαλύτερο,όταν ο Τζέιμς άνοιξε το παράθυρο φωνάζοντας τον αμαξά με το μικρό του όνομα, δίνοντας του χρήματα ώστε να πάει να φάει κάπου ζεστά μέχρι να σταματούσε η βροχή.
Δεν μπορούσε να κρύψει την έκπληξη της .
Τούτος ο άντρας την έκανε να νιώθει πολύ όμορφα μαζί του.<< Είστε πραγματικά πολύ ευγενικός άντρας.
Κλείνοντας το παράθυρο γύρισε και την κοίταξε ευθεία στα μάτια.
<< Ο καθένας θα το έκανε αυτό.
<< Όχι ο καθένας! Είστε πολύ διαφορετικός από τον καθένα .
Το βλέμμα που της έριξε ήταν πολύ δυνατό,σε σημείο που η Ασία ένιωθε ότι την άγγιζε.<< Ο καθένας δεν δίνει δεκάρα τσακιστη για τους ανθρώπους που δουλεύουν γύρω του ,εσείς δεν είστε ο καθένας.
Το δέος στην φωνή της τον έκανε να υψώσει το φρύδι του κοιτάζοντας την εντονότερα.<< Τι πιστεύεις ότι μου λείπει Ασία;
Του απάντησε αμέσως δίχως να το σκεφτεί.
<< Η περιπέτεια, η ελευθερία,η ξενοιασιά, θεωρώ ότι ζείτε σε ένα πολύ σκληρό καλούπι,και μεγαλώνετε πολύ αυστηρά τον εαυτό σας.<<Και τι πρέπει να κάνω για να τα αποκτήσω όλα αυτά;
<< Κάτι που δεν θα κάνατε ποτέ.
Χαρίζοντας του ένα αθώο χαμόγελο,άνοιξε απροειδοποίητα την πόρτα της άμαξας, βγαίνοντας έξω στην σκληρή βροχή που δεν σε άφηνε να κοιτάξεις μπροστά σου ,σοκαρίζοντας τον.Πρωτού προλάβει όμως να αντιδράσει, εκείνη είχε κάνει τον κύκλο, ανοίγοντας και την δική του πόρτα με το χέρι τεντωμένο προς το μέρος του.
<< Κάτι που δεν θα κάνατε ποτέ!
Επανέλαβε.
<< Θα αρρωστήσεις..της γρυλισε.
<< Αξίζει τον κόπο,εάν καταφέρω να σας πείσω να μου χαρίσετε τούτο τον χορό.
Η καρδιά του Τζέιμς που ήταν τόσο σκληρά ασφαλισμένη, ξεκίνησε να χτυπάει γρήγορα.
<< Θα με αφήσετε να περιμένω πολύ;
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.