Παράσταση μέρος δευτερο.
Μόλις η αυλαία άνοιξε ξανά ,ο κόσμος σώπασε,και άρχισε να παρατηρεί.
Βγαίνοντας σαν κυνηγημένη στον μοναχικό πέτρινο δρόμο,με τις δύο τρεις ταξιδιωτικές άμαξες,έπεσε άθελά της και πάλι επάνω σε εκείνο το αγόρι,που όμως αυτή την φορά δεν την αγριοκοιταζε αλλά γελούσε.
<< Το σκας από το σπίτι σου σωστά;
<< Σςς θα σε ακούσουν.
Αρπάζοντας του το χέρι ,τον τράβηξε μέσα απ' το σκοτεινό σοκάκι κοιτάζοντας τρομαγμένη δεξιά και αριστερά της .
<< Αν με πιάσουν να βρίσκομαι στον δρόμο θα με στείλουν σε αναμορφωτήριο.
<< Ώστε είσαι πλούσια.
<< Εγώ δεν είμαι ,δεν θέλω να είμαι ,μου αρκεί η αγάπη.
Χαρίζοντας της ένα απαλό χαμόγελο,της έτεινε τώρα οικειοθελώς το χέρι του .
<< έλα μαζί μου .
<< Που με πηγαίνεις;
<≤ θα δεις .Οδηγώντας την πάνω από μια σιδερένια σκάλα στο ίδιο σοκάκι,την βοήθησε να μπει σε ένα μικροσκοπικό σπιτάκι με πολλές ατέλειες,ηταν κρύο ,κι είχε έλλειψη σε έπιπλα, παρόλα αυτά ήταν ανεξήγητα όμορφο.
<< Θέλεις να με βοηθήσεις να στολίσουμε δέντρο;
Τα μάτια της πλανηθηκαν στα στολίδια και το μικρό δεντράκι που είχε σταθεί στην γωνία.
<< Δεν έχω στολίσει ποτέ μου δέντρο.
<< Δεν θέλησες ή μήπως δεν σε άφησαν να το κάνεις.
<< Ο πατέρας μου θεωρεί ότι όλα αυτά είναι δουλειά της υπηρέτριας κι όχι της κόρης του.Ο Τζέιμς αμέσως μορφασε με αηδία.
<< Κι υπηρέτρια είναι κόρη κάποιου και για να στολίζει το δικό σας δέντρο δεν μπορεί να στολίσει αυτό του πατέρα της ,τα Χριστούγεννα δεν είναι η γιορτή των πλουσίων αλλά ολοκλήρου του κόσμου,κι είναι κρίμα που ποτέ δεν τα πέρασες τόσο όμορφα ,θέλω να πω κοίτα γύρω σου δεν έχω αρχοντικό,και δουλεύω για να τρώω , όμως τα Χριστούγεννα είναι μέσα σε κάθε άνθρωπο το ίδιο και σε εμένα.Το κοριτσάκι τον άκουγε άφωνο να εξιστορεί,ως την στιγμή που κάθισαν κι δύο κοντά ,με ένα ποτήρι σοκολάτα ο καθένας τους ξεκινώντας να στολίζουν το δέντρο.
<< Σε ποια μεριά θα μπορούσα να βάλω αυτόν τον γλομπο;
Τότε Τα μάτια του έπεσαν επάνω της με κατανόηση.
έσκυψε της άφησε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο κι ύστερα της χαμογέλασε.
<< Όπου εσύ επιθυμείς να τον στολίσεις,δεν πρόκειται να το αλλάξω μήτε να σου πω ότι δεν το έκανες καλά .
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.