Ήταν η πρώτη φορά στην ζωή του,όπου τα πόδια του έμοιαζαν να ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια τόσο δύσκολα .
Η γυναίκα που στεκόταν στην κορυφή τον είχε κάνει να κομπιαζει.
Τα μαλλιά της ήταν πολύ πιο μακριά από όσο περίμενε..κάτι που έκανε τις πιο κρυφές του σκέψεις να πάρουν μια ανεξήγητα πονηρή τροπή.
Ενώ όλη η υπόλοιπη; Γιατί διάβολε έλαμπε τόσο ; Κανένας εδώ μέσα δεν αστραφτε όσο εκείνη.
Κομηδες υψηλής κοινωνίας, δούκισσες, δούκες, και φανταχτεροι καλεσμένοι, όλοι τους ένας κι ένας ντυμένοι με την τελευταία λέξη της μόδας,κι όμως η πρωταγωνίστρια της δικής του παράστασης,ήταν η πιο κομψή,η πιο όμορφη,και τέλος η πιο ποθητή γυναίκα σε ολόκληρη την ανθρώπινη ύπαρξη.
Ήταν πράγματι μαγεμένος από την ξαφνική παρουσία της σε εκείνο το μέρος .
Κι όσο ανέβαινε ένα ένα τα σκαλοπάτια με το μακρύ κόκκινο χαλί,και της έριχνε τούτες τις σκοτεινές ματιές που την έκαναν να ανατριχιαζει,τόσο κατανοούσε πως η σημερινή βραδιά θα τους οδηγούσε σε μια ξαφνική παράνοια.
Μια επικίνδυνη παράνοια.
<< Κόμη μου!
Φτάνοντας στο τελευταίο σκαλοπάτι, ύψωσε το αξύριστο πηγούνι του μπροστά της , κοιτάζοντας την μέσα από τα μάτια.
<< Βλέπω πως άλλαξες γνώμη Ασία.
<< Κι αυτό σας προβληματίζει; Εάν ναι τότε εγώ θα φύγω.Κάνοντας μια ανεξήγητα πληγωμένη μεταβολή, ετοιμάστηκε να φύγει,το χέρι του όμως την άρπαξε έγκαιρα από τον καρπό σταματώντας την πρωτού το σκάσει.
<<Δεν μπορείς να φύγεις,όχι πρωτού χορέψεις μαζί μου.
Ξαφνιασμένη από τούτη την τόσο απότομη πρόσκληση του, στράφηκε και τον κοίταξε ευθεία στα μάτια με απόγνωση.
<< Να χορέψω μαζί σου; Δηλαδή μαζί σας;
<< Ακριβώς θα χορέψεις μαζί μας .
Το σχόλιο του την είχε κάνει να χαμογελάσει πλατιά, παρατηρώντας πως κι εκείνος δεν μπορούσε να συγκρατήσει το δικό του .
<<Υπάρχουν τόσο όμορφες κοπέλες που θα μπορούσατε να χορέψετε όμως.
<<Θαρρώ πως αφριζουν τούτη την στιγμή, καθώς τις έχεις επισκιάσει, γι'αυτό δεν μπορείς να φύγεις πρωτού χορέψεις μαζί μου.
YOU ARE READING
ο κόμης του Μπρίστολ
RomanceΈνα χριστουγεννιάτικο παραμύθι που θα φέρει Δύο εραστές στα όρια του πάθους και της αγάπης.