Serinin ilk hikayesini mutlaka okuyun :D
3 sene sonra
Seungmin, elindeki cips paketin açmadan önce sevgilisinin bacaklarının arasına yerleşmiş, göğsüne yaslanarak televizyonda oynayan filme göz ucuyla bakıp iyice yerleşmişti. Chan, sevgilisinin belini sıkıca sarıp eğilwrek geniş yakalı tişörtün açıkta boraktığı omzunu öpmüş, açtığı paketten uzattığı cipsi yerken burnubu sevgilisinin boynuna sürtmüştü.
"Güzelim..."
"Hm?" Seungmin başını çevirip kallarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti.
"Yok bir şey, sadece söylemek istedim."
"Üç sene oldu sen hala aynı retroluktasın."
"Beğenöiyor musun?" Chan başını eğip sevgilisinin yüzüne bakarken Seungmin gülümseyerek ona dönüp elindeki cipsi kenara bıraktı ve bulunduğu dar alanda dizlerinin üzerine çıkıp Chan'ı altına aldı.
"Bilemiyırum Christopher Yang."
"Yoeulmuyor musun sen?" Seungmin onuz silkip büyüğüne sürtünmek için hareketlenirken Chan onu belinden vir anda çekip sıkıca kavradı. "Ben yoruluryorum, yaşlabdım artık."
"Külahıma anlat onu sen be, kampüsüme her geldiğinde insanlar sana aşık oluyor. Taş gibisin hala yaşlanmışmış."
"İltidat için teşekkürler." Seungmin göz devirip Chan'ın göğsünü ısırırken Chan onu kendinden uzaklaştırmaya çaloşırken gülüyordu. "Seungmin. Acıyor, nasıl ısırıyorsun?"
"Küstahlık yapma o zaman. Git ya yorgunluğunu alacaktım almıyorum falan." Seungmin oturdupu yerden kalkıp diğer koltuğa geçerek cipsini eline telrar alırken Chan göz devirmiş ve kalkıp onun yanına gitmişri.
"Tanımadığım insanlardan mı koskanıyorsun beni?"
"Bu çok doğal. Gelme bir daha kampüse."
"Birileri olgun erkekliği kenara bırakıp şımarık çocukluk yapma kararı almış." Chan sevfilisini aniden lıcağına alıp, sırtından ve dizlerinin altından onu sıkıca kavrarken Seungmin dil çıkarıp tepinmeye başladı.
"Bıraksana, ayı."
"Ayı mı?"
"Evet, ayı. Vurunca benim canım acıyor, ayısın."
"Sen de itin önde gidenisin. Unutmadım geçen hafta giydiğini." Seungmin sırıtarak sevgilisinin boynuna sarılırken Chan sırtıyla kapıyı itip odasına girerek Seungmin'i yatağa bırakmıştı.
"Ne giymişim canım? Gömlekti alt tarafı." Seungmin pkaeti komodine bırakıp ellerini birbirine sürtmüş, tişörtünü çıkaran sevgilisinin göğsünde bıraktığı diş izine bakmıştı. Kıpkırmızı olmasına rağmen Chan acıdığını sakşnce söylemekten başka hiçbir şey yapmamıştı.
"Arkası olmayan bir gömlek, evet. Hyunjin'in burada kalan kıyafetlerini giymeye son vermelisin." Chan yatağa çıkıp, emekleyerek Seungmin'i başlıkla arasında sıkıştırırken Seungmin masum bir gülümsemeyle ellerini sevgilisinin ensesine yerleştirip şirin bir ifadeyle konuştu
"Hyunjin demişkrn, ne zaman dönüyorlar?"
"Ara tatile girmenize az kaldı, dönerler yakında." Chan, çok da umursamadan cevaplarken dudaklarını sebgilisinin yanağına, boynuna sürterek boğuköa konuşmuş, daha sonra yanağını yavaşöa öperek kokusunu içine çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfiction"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...