piyango

3.2K 375 46
                                    

"İyi geceler!" Jeongin, otele bıraktığı ağabeylerine el sallayıp gülerek arabayı eve doğru sürerken Hyunjin arkasına yaslanmış, kravatını çekip çıkarmıştı.

"Ne gündü be?"

"Sorma..." Hyunjin yorgunca konuştuğunda Jeongin gülerek ona bakmış, yola dönmüştü.

"Çok ciddi bir şekilde evlendiler gerçekten. Bayağı, evlilik cüzdanları falan var yani. Yang Seungmin oldu bildiğin."

"Soyismi değiltirmesine gerek yoktu, ağabeyim güzel kandırmış." Jeongin alayla gülerken Hyunjin başını cama yasladı.

"Bilseydim uyarabilirdim."

"Uyarmana izin vermezdim. Öğrendiğinde çok eğleneceğim." Jeongin anayoldan yan yola çıkıp sinyal vererek şerit değiltirmiş, hızını arttırmıştı.

"Yavaş sür."

"Bir bardak bile içmedim sürebilmek için, sus." Jeongin bütüğünü suaturup, kısa sürede eve ulaşmış. evden gelen gürültüyle yüzünü buruşturmuştu.

"Neyse ki Rose abla davetlilerin bir kısmını evine aldı." Hyunjin küçüğüne gülerek arabadan inmiş, onunla beraber arabadaki süsleri sökmüştü.

Diğer süsleri attıkları poşetin içine bunları da atıp poşeti sıkıca bağlamış, daha sonra çatıya bırkamak üzere garaja koymuşlardı.

Eve girdiklerinde Çoğu insanın salonda olduğunu görmüşlerdi. Seungmin'in arkaşları ve şirkettekiler buradaydı, Chan'ın Kore'den gelen çocukluk arkadaşları, Rose'nin de arkadaşları oldukları için, Rose'nin evine geçmişlerdi.

"Jeongin, yatak açmak için bir şeyler aradık ama sadece Seungmin'in arkadaşlarına oda açabilecrk kadar bulduk."

"Üst kattaki odayı size ayırmıştık. Çıkın yatın siz, ben hallederim." Jeongin mutfaktaki büyüklerine gülümserken Minho aaçmalamamasını söyleyerek küçüğüyle beraber yastık çarşaf almış, diğer misafirlere yatak açmasına yardım etmişti. Hepsi bir işin ucundan tutarken diğer insanlar sonund yatmıştı.

Jeongin yorgunlukla odasındaki duşa girmiş, Hyunjin arkadaşlarıyla sohbet ederken güzelce yıkanmıştı.

"Aşırı gergin vie gündü, karnım ağrıyor hala." Jisung yere açtıkları yatağa kendini bırakırken Felix yatağın üstüneeki yastığı ona fırlattı.

"İt. Sana geleceğini söylemiştim, Seungmin hayal kırıklığına uğradı."

"Haksız sayılmazdı, imajımız en başından beri kaçak damatlar." Hyunjin fransız camın önünde Changbin'le içtiği sigarasından bir dumanı içine çekerken Minho onayladı. "O kadar takılmamıştır."

"Takılsa da talılmasa da bunu telafi etmelisin. Yastığımı ver." Felix Jisung'ın uzattığı yastığı aldıktan sonra üzerindeki kıyafetleri tek tek çıkarmaya başladı.

"İlk ben giriyorum banyoya."

"Farkındayız, yürü git banyoda soyun." Jisung arkadaşına gözlerini kısarak baktığında Felix dil çıkarıp banyoya girmişti.

O duş almaya başlarken odaya Jeongin girdi.

"Hepiniz öylece oturuyor musunuz hala?"

"Felix yeni girdi." Jeongin başıyla onaylayıp ıslak saçlarıyla yatağa uzanmış, gözleirni kapatmıştı.

"Çok yorgunum."

"Geç yatağına yat bebek rkmeğim." Jisung küçüğünü bebrk sever gibi deverken Jeongin gülümsedi.

kaçak damatlar ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin