öpücük

3.1K 368 79
                                    

"Uyudu mu?" Chan, yorgun bir ses tonuyla sorduğunda Seungmin başıyla onaylamıl, yere hazırladıkları yataktan kalkaeak yatağa çıkıp sevgilisine ilerlemişti. Yanına oturup, aşağı kayarak göğsüne sokulurken gözlerini kapatıp parmak uçlarıyla göğsünde ritim tutarken fısıldadı.

"Her gece farklı bir sebep istediğimi yapmama engel oluyor." Chan imalı bir gülüşle sevgilisinin saçlarını geriye itip alnını açığa çıkardı.

"Öyle mi? Ne yapmak istiyorsun?"

"Sevişmek, seni özledim. İki ay kadardır buradayız, sadece öpüşebiliyoruz." Chan gülerek ani bir hareketle Seungmin'in sırtını yatağa düşürüp, kolundan destek alarak yüzüne eğilirken konuştu.

"Ayıp ediyorsun, ben banyodayken bir anda suyun altına daldın ya. Hatırlamıyor musun?"

"Hm, elektrik kesildiği için sıcak su kesilmişti. Ne harika ama değil mi?" Seungmin göz devirirken Chan gülmemek için kendini sıksa da tutamamışyüzünü Seungmin'in boynuna bastırarak gülmüştü. "Çocuk uyanacak." Seungmin sitemle konuşup sevgilisinin omzuna vurarken Chan derin bir nefes almış ve başını kaldırıp yine sevgilisinin gözlerine bakmıştı.

"Ne kadar aessiz olabilirsin?"

"Saçmalama."

"Banyoya ne dersin?"

"Chan."

"Çatıda bizi duymazlar, ateşi yakarız."

"Yirmilerin başında olsan anlayacağım ama otuzuna geldin, ne bu böyle?" Seungmin kaşlarını çatarken Chan alnını öpüp güldü.

"Kırışacaksın."

"Kızdırma o zaman. Deli mi ne ya, yat zıbar hadi. Çocuk uyanırsa vurur kafayı uyurum sabaha kadar oturursun." Seungmin sevgilisini üzerinden ittirmeye çalışsa da Chan kalkmamıştı.

"Uyudu çoktan, insomniası yoksa uyandığında tekrar uyur."

"Odamızda çocuk varkenn sevişmeyeceğiz, asla. Yürü git ya."

"Liseli Christopher'ı sevdiğini sanıyordum." Chan alayla konuşurken Seungmin gözlerini kısarak ona bakıp omzuna serçe vurdu.

"Christopher'ın liseli halinin üzerinden on sene geçmiş, buruşmaya başladın."

"Hadi oradan." Chan başındna beri vermediği ağırlığını Seungmin'e vermeye başlarken Seungmin bir süre nefesini tutup sonra bırakarak başını çevirdi.

"Tamam yalandı bu. Chan, vicdanım sızlar el kadar çocuğun yanında oynaştık diye. Kalk lütfen."

"Hiç değilse öpeyim ya. Jeongin veleti öpüştüğümüz an basıyor bizi." Chan sevgilisinin çenesini nazikçe kavrayıp kendine çeirirken Seungmin dudaklarını birbirine bastırdı.

"Olmaz."

"Çocuğu Jeongin'lere satarım. Meraklı zaten." Chan Seungmin'i öpmek için tekrar hareketlendiğinde Seungmin elini gencin dudaklarına koyarak onu rngrlledi. Yavaşça vurmuştu da.

"Vicdansız mısın be adam? Bu gece cinsel hiçbir içerik yok. Yat zıbar hadi gece ilk sen uyanacaksın."

"Böyle aşkın ızdırabını ya..." Chan sevgilisinin üzerinden kalkıp üzerindeki tiörtü çıkarıp odanın herhangi bir yerine fırlattığında Seungmin de yastığına yerleşmiş ve üzerini örtüp Chan'a sırtını dönerek gülmüştü.

"Gülme."

"Küfür ettin, öptürmedim diye." Seungmin sırt üstü dönüp başını Chan'a çevirdiğinde, bir elini yastığın altına bir elini yastığın üstüne koyarak onu dikkatle izleyen sevgilisiyle göz göze gelmişti.

kaçak damatlar ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin