yüzük

3.7K 393 146
                                    

"Chan!"

"Wfendim?" Chan elündeki bardakla mutfaktan çıkarken Seungmin uanını işaret edip gülümsedi. "Gelsene."

Chan gülerek bardaktaki suyu kafasıan dikip bardağı kenardaki masaya bıraktıktan sonra sevgilisinin yanına geçtiğinde Seungmin onun yanına oturuşunu izlemiş, yerleştiğünde ona yaklaşıp göğsüne sokulmuştu.

"Bir şey mi oldu?"

"Hayırz retro flört edesim var. Şöminenin önü oldukça klişeydi." Chan gülerek sevgilisinin karamel rengi saçlarını okşarken oturfukları yastık yığınına yaslanarak gözlerini kapattı. "Diyorsun."

"Aynen. Burada şarkı yazma işi nasıl gidiyor?"

"Fena değil. Jisung bizi solladı bu konuda gerçi." Seungmin başıyla onaylarken başını kaldırıp dudaklarını büzdü. "Öpücük?"

Chan gülerek öptükten sonra geri çekilip uanağını okşadı. "Nasıl hissediyorsun?"

"Hastalıktan uzakta, sessiz bir yerdeyiz. Dışarıda kar tutuypr ve şöminenin önünde sevgişimle sarılıyorum. Cenette gibi hissediyprum."

"Çok iddialı."

"Ne sandın? Harika bir hayatım var." Chan gülerek sebgilisine bakmış, ardından ellerini birleştirip parmaklarını kenetlemişti. "Derslerin devam ediyor mu?"

"Evet, sisteme düşüyor bütün dersler bu yüzden çok umursamıyorum. Zaten intrnetim az."

"Benim internetimi kullan." Chan yanağını olşarken Seungmin omuz silkti.

"Bütün sorumluluklarımı yüklenmeye çalışıyorsun."

"Yrmin ederim hastalık biter bitmez seni Hollandaya götürür nikahı basarım gık çıkaramazsın yaptıklarıma." Srungmin gülerek ona bakıp oturfuğu yerde dengelerini bozduğunda Vhan'la beraler yaatıkların arasına kayöışlardı. Ellerini sebilisinin başının iki yanına yerleştirip yüzüne yaklaştı.

"Yap da görelim."

"Blöf attığımı sanıyorsna yanılıyorsun." Cham bir elini başının altına yerleştirip diğeriyyşe Seungöin'in tişörtünün yakasını düzelttiğinde Seungmin dudağını dişleyip ona baktı. "Ciddisib yani?"

"Evet."

"Bayağı evlenme teklifiydi az önceki?" Chan başıyla onayladığında Seugmin gülümsemesini bastıraöadan ona baktı. "Çok hoşuma gitti."

"Nikah tarihi alayım mı?"

"Hayır, daha sonra bakarız. Şu an evlilik teklifi bile yeterli." Seungmin sırıtarak Chan'a bakarken Chan gülerek yanağını okşadı.

"Bu kadar sevünecrğini bilseydim aylar çnce söyler ve nikahı basardım."

"Sen bayağı viddisin?"

"Seungmin, güzelim, yaşım kaç olmuş, tabii ki ciddiyim." Seungmin kendüni yastıkların üzerine borakıp garip hareketlerle sevinirken Chan onu izleyip gülöüştü. Seungmin bir anda doğrulınca doğrulup beklemeye başladı.

"Evlenme teklifi aldım. Harika, şimdi gidip hava atacağım." Seungmin oturduğu yerfen hızla kalkıp mutfakta yemek yapmakla uğraşan arkadaşlarının yanına ilerlerken Chan olduğu yerde bağdaş kurmuş, onları dinlemeye başlamıştı.

"Selam, az önce evşenme teklifi aldım hem de çok ciddiydi." Jeongin kaşlarını kaldırarak büyüğüne bsksrken Felix kaşlarını çattı. "Yuh be."

"Ağabeyim mi?"

"Hm, ağabeyin. Aşık bana ya." Jisung kahkaha atarken Felix başını üki yana sallayıp güldü. "Aşk başına vurmuş bu alığın."

kaçak damatlar ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin