"Nwye karar verdiniz?"
Seungmin ışığı kapatarak yanına uzanan sevgilisine döndüğünde Chan iç çekti. "Bir şeye karar veremedik."
"Neyde anlaşamadınız? Belki fikir verebilirim, başka açıdan değerlendirmem işine yarayabilir." Chan sevgilisini kendine çekip yavaşça saçlarını okşadı. "Kafanı bunlarla bulandırmak istemiyorum."
"Ben de gece boyu oturup düşünöeni istemiyorum, Chan. Dün gece hiç uyumadın. Anlat hadi, sıkıntılarından bahsedemeyeceksen neden varım ki?" Chan sevgilisinin alnını çpüp gülümseyerek başını başına yasladı.
"Jisung'la maaş konusunda anlaşamıyoruz. Ücretli izin için %60 istiyor ama bence %70 vermeliyiz." Seunfmin başını kaldırıp sevfilisinin dudağını öptü.
"Peki %65'i değerlendirdiniz mi?"
"Jisung kabul etmiyor. %60 olması konusunda ısrarcı." Seungmin başıyla onaylayıp sevgilisinin yanağını okşadı. "Fena hir fiyat değil, oturdukları yerden iyi para alacaklar. Zate şirketiniz düşük maaş vermiyor ve yarısından fazlasını düşünürsek gayet iyi."
"Güzelim, herkwsin durumu aynı mı?" Seungmin iç.çekip dirseğinden destekle yükselerek sevgilisinin saçlaeına elini atıp yavaşça parmaklarını gezdirmeye başladı.
"Durumu sıkışık olanlara avans veya primler verseniz? Okuttuğun bir sürü öğrenciyi de düşünmen gerekiyor. Şirketin vakfına para ayırmalısın, çalışanlarına ayırmallısın, kendine ayırmalısın, şirket dönsün diye ona ayırmalısın ve belki de bilmediğim bir ton şeye daha ayırmalısın. Biraz bencil olmak kötü değil, Chan. Jisung'a katılıyorum. Eğer daha fazlasını verirseniz vakfı sona erdirmen gerekebilir. İnsanlar para kazanamıyor ve bağış veemiyorlar, şirketlerin çoğusu ne yapacağını bilmediği için sadece elindeki imzalı anlaşmaların garantisi var. %55 olsa bile insanların hayatlarını zora sokmaz, emin ol." Seungmin yüzünü buruşturup derin nefes aldı. "Nefesim tükendi be."
"Mantıklı olman vanımı sıkıyor."
"Yani bu gece rahat uyuyacağız demek mi bu?"
"Pek değil." Chan uzanıp gece lambasını açtıktan sonra laptopına uzanıp onu dizlerine koyarsk skype araması açtı.
Dakikalar içinde tek tek aramaları açtıklarında Jisung esniyordu. "Ne oldu gece gece ya?"
"Acil biraz." Seungmin göz sevieip başını sevgilisinin omzuna yasladı. "Chan saçmalama. Yatın uyuyun ya yarın konuşursunuz."
"Güzelim bir saniye. Jisung, düşürebileceğimizin en son noktası mı %60?"
"Chan küfür etmek istemiyorum ama ağzına sıçarım senin. Gece gece bunun için mi aradın ya?" Jisung ağlayacak gibi bir ses çıkarırken Minho'nuj sesi duyulmuştu.
"Jisung sessiz ol."
"Özür dilerim sevgilim." Jisung bilgisayarıyla beraber kalkıp oda değiltirirken Changbin esnedi.
"Derdine sokayım birader."
"Beş dakika sürmeyecek Jisung cevap verse." Chan sert bit ses tonuyla konuştuğunda Seunfmin onu dürtüp fısıldadı. "Uykularınsan uyandırdın bekle biraz."
"Bak güzel kardeşim, bir izin ver de gözümü açayım önce." Jisung derin bir nefes alıp su içerek yüzünü sıvazladı. "Şimdi sor."
"En aşağı çekebildiğimiz hali %60 mı?"
"Ucu ucuna yetirebişecekleri hali %47'ye kadar düşüyor. en düşük maaşa göre hesapşadım."
"Ne kadar ki en düşüğü?" Seungmin sorduğunda Chamgbin bıkkınlıkla hesapladı. "3.5k dan aşağısı yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfiction"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...