"Yemeğinizi bıraktım, alırsınız!" Felix maske, eliven ve plastik yüz korucuyla tepsiyi kapının önüne bırakıp odadan hızla uzaklaşırken Jisung onun adım seslerinin kesilmesini beklemiş, alt kata indiğindr kapıyı açıp trpsiyi alarak içeri geçmişti.
Felix, ciddi ciddi onları odaya kapatmıştı. Kimseyi onlarla görüştürmüyor, çünkü arkadaşlarının virüsü kafaya takmadığını biliyordu, kendisi yemeklerini verip alıyordu. Doktor gelip negatif olduklarını söyleyene kadar onları odadan çıkarmayacağını söylrmiş, bu sabah tüm eve test yaptırmış ve doktordan mesaj gelmesini beklemeye başlamıştı.
Kimseyi üst kata da göndermiyordu bu arada, herkes salonda öyle kös kös oturuyordu.
"Ağabey, abartmıyor musun?"
"Hayır, hepimiz mi ölelim? Düşüncesizlik edip gitmişler koronalı eve madem, sadece onlar ölsün. Ben ailemi pazardan almadım, sizi kaybedemem." Felix kollarını çapraxşarken Chan derin bir nefes aldı.
"Felix, çocuğu orada boraksalar mıydı?"
"Eve girmeleri gerekmiyordu!" Felix ellerini birbirine geçirip titremesini gizlemeye çalılırken Minho oturfuğu tekli koltuktan kalkıo yanına giderek genci kendine çekip sarıldı.
"Tamam, vak, sonuçlar çıktığında hrpimiz negatif olacağız, korkma bu kadar."
"Hasta olmalarını istemiyorum." Felix bir anda ağlamaya başlarken Jeongin de kalkıp Felix'in beline sarılarak onlara yaslanmıştı. "Olmayacaklar ki ağabey. Astronot gibi gidip astronot gibi geldiler, görmedin mi?" Jeongin yanağını büyüğünün sırtına sürterken Hyunjin öksürerek kalkıp mutfağa ilerlemişti.
"Nereye?" Felix kontrolü kaybetmek istemediği için herkesin hareketini sorgularken Hyunjin derin nefes aldı.
"Su içeceğim, Felix." Hyunjin dünden beri yakalarından düşmeyen arkadaşına bıkkınlıkla bakıp mutfağa ilerlerken Chan başını eğerek gülmüş, eliyle ağzını gizlemek için burnu huylanmış gibi yapmıştı.
Seungmin güldüğünü farkedince eliylr onu dürtüp kulağına yaklaltı. "Sussana çemkirecek şimdi." Vhan boğazını temizlerken başını yaba çevirip sevgilisinin dudağını çat diye öptü.
Seungmin gülümseyerek geri çekilirken Chan göz kırpmıştı.
"Üç gündür sevgilimi öpemiyorum oybaşmayın gözümün önünde." Jeongin yanındaki yastığı ağabeylerine atarken Swungnin dil çıkardı.
"Camı açmasaydın hasta etmeseydin adamı, bana ne lan? Öperimişte, gel bir daha öp Chan." Seungmin yanağını uzattığında Chan seslice sevgilisini öpünce Jeongin yüzünü buruşturup Felix'e sarıldı yine.
Chan'ın telefonu çaldığında Felix anında başını kakdırıp arkadaşına dönsü. "Hastane!"
Chan başıyla onaylayarak telefpnu açmıştı. "Efendim?"
"Evinizde yapılan dokuz testin de sonucu çıktı. Bebek negatif, temaslılar negatif, diğer aile bireyleri de negatif çıktı. Vovid-19 döneminde ellerinizi yıkayıp, maske takıp, mesafe kurallarına uymayı ihöak etmeyin. Sağlıklı günler dileriz."
"Teşekkğr ederim, iyi günler." Vhan telefonu kapatıp gülümsedi. "Kimse hasta değil, Felix. Rahatladın mı?" Felix derin bir oh çekip Minho'nun kolları aradından üst kata fırkadığında Jeongin kahkaha atmıştı.
"Changbin!" Felix hızla kapıyı açıp içeri girdiğinde Jisung uyuttuğu çocuğun ağlamasıyla yastığı Frlix'e fırlatmış ama tutruramamıştı.
"Lan! Daha yeni uyumuştu!"
"Sus ya, sevgilime kavuştum." Felix Changbin'e hızla sarıldığında Changbin karşılık vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfiction"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...