"Yüzünü gören cennetlik patron." Changbin ve Jisung toplantı odasına el ele giren ikiliyi gülümseyerek karşılarlerken Seunfmin gülüp sevgilisinin elini bıraltı. Jisung onun Chan'ın çaprasına oturabişmesi için kaydığında göz devirip onu tekrar oraya iterek boştaki sandalyeye yerleşti.
"Ben miyim prodültör?"
"First Lady'sin oğlum sen." Jisung gülerek konuşurken Changbin eşindeki kalemin kapağını açıp kapatarka gülüyordu. Seungmin gülerek göz devirrip masaya yaslandı. "Ben yatacaktım illa geleceksin dedi."
"Niye yatırtmıyprsun çocuğu?"
"Jisung, çeneni bunlara yorma."
"Sana gelinc eşirin şirin daveanıyo bize buz kütlesi. Herifteki karizmaya bak." Changbin imrenirmiş gibi bir havayla komuştuğunda Seungmim gülümseyerek başını rğmişti. "Tamam susun da işinizi yapın. Dikkatinizi dağıtacaksam Chan'ın odasjna geçeyim."
"Neden burada olduğunu bilmiyor mu?" Chan gülerek başını iki yana sallarken Changbin gülmüştü.
"Bilmediğim neyi biliyorsunuz?" Seungmin kaşlarını kaldırırken Jisung kenardaki siyah dosyayı yavaşça grmcin önüne bıraktı.
"Bak bakalım, bilmediğin neyi biliyoruz?" Seumgmin kaşlarını kaldırarak dosyayı açarken Chan ellerini birbirine kenetlemiş, çenesini ellerine aslayarak onu izliyordu.
"Amatör albüm mü? Ne?" Dosyada daha önce Chan'dan rica edip yaptığı coverlar ve satmadıkları şarkıların isimleri vardı ve arka sayfada da anlaşma kağıdı vardı.
"Chan geçenlerde senin birkaç cover'ını sns'e yükledi ve patladın. Haberin yok mu?" Seungmin başını iki yana sallarken Jisıng cebinden telefonunu çıkarıp şirketin bünyesinde paylaşım yapılan hesabı açıp Seungmin'in yayınlanan cover'ını gösterdi.
"Birkaç günde oldu bu."
"Neden bana sormadan yükledin? Ben zevk aldığım için kayıt yapıyordum." Seungmin hala üzerinden ataöadığı şaşkınlıkla sevgilisine bakarken Cha arkasına yaslaıp ellerini masaya koydu.
"Aslına bakarsan senin kaydınla kendi kaydımı karıştırmışım."
"İnandırıcı değildi."
"Tam olarak öyle oldu. Sosyal medya yöneticisi gelip haber verdiğinde şaşırdık üçümüz de." Chanhbin cevaplarken elinde açıp kapattığı kalemi Seungmin'e uzattı.
"Chan bu anlaşmayı tek seferlik yapacağını söyledi, eğer istersen başka bir aşbüm dha çıkarmana yardım ederiz ama bir kerelik olmasından yanayız." Jisung konuiurken kollarını çaprazladı. "Şöhrete atlmanı desteklemiyoruz ve senin için oldukça kırıcı şeyler yaşanabilir."
"O zaman neden böyle bir şey hazırladınız?" Seungmin elindeki kalemi kağıdın üzerine bırakırken Jisung derin vir nefes aldı.
"Şöyle ki, kendini yıpratmaya devam ettiğin için bu teklifi ben sundum. Albümü dijital mağazalarda satacağız, kabul edersen. Oradan kazanılan paranın yüzde 80-90 civarını sana teklif ediyoruz. Felix'in kafesinde çalışmak yerine kendine vakit ayırmanı istiyorum çünkü arkadaşım hala kendini paralıyor. Rica editorum, kabul et sözleşmeyi lütfen."
"Swnin ciddi olmana alışık değilim, garip geldi." Jisung göz devirip sandalyeden kalktı. "O sözleşmeyi imzalamadan çıkamazsın o zaman, hadi bakalım. Minhoşumla yemeğe çıkıyorum ben. Üzerime düşeni yaptım." Changbin ve Chan ona el sallarken Chan Changbin'e de çıkabileceğini işaret edip sevgilisiyle toplantı odasında yalnız kalmıştı.
"Sence kabul edecek mi?"
"Şoka girdiği için Chan'ın bu konuda hile yapabileceğini düşünmeden hareket edecek. Kabul edeceğini düşünüyorum, Chan'dan para aldığını bilmeyecek." Changbin Jisung'ın odasına girerken konuşurken Jisung üzerindeki ceketi düzeltip montunu aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfiction"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...