"Jisung... Ne yapıyorsun?"
"Hiç." Jisung kıkırdaması eşliğinde uzatarak konuşmuş ve elindeki makyaj fırçasını sevgilisinin burnuna aürtmeye devam etmişti.
Minho burnunu kaşındırıp gıdıklayan fırçayla yüzünü burulturup gözlerini tamamen açarken kolunu sevgilisinin beline sarıp fırçayı elinden alarak genci üzerine çekti.
"Nw yaptın yüzüme?"
"Hiç, çok tatlı oldun." Jisung gülerek sevglisinin yüzünü ellerinin arasına alırken Minho uzanıp dudağını öpmüş ve yatağa kendini tekrar bırakmıştı.
Minhoların evindeydiler. Felix, mekan Covid-19 sebebiyle askıya alındığı için mutsuz olaa da Minho ve Seungmin dinlenebildikleri için o kadar da üzülmüyorlardı.
Maskesiz dışarı çıkamıyor, ateş ölçtürmeden vir yere giremiyorlardı. Kış aylarında oldukları için genelde evde takılıyorlardı ki 3RACHA şirkete gidip gelmeye devam wtse bile kimse onlardan uzak durmuyordu.
"Ups, pardon." Seungmin girdiği odadan hızla çıkarken Minho gülerek kapıya döndü. "Gel, bir şey yapmıyoruz."
"Kitaplarımı alıp çıkacağım." Seungmin yine de o tarafa bakmadan kitaplarını almış, dışarı çıkmıştı. Minho gözlerini ovup yüzünü sıvazladoğında eline bulaşan kırmızı ve parlak tozla yüzünü bruşturdu.
"Bu ne?"
"Makyaj yaptım sana. Çok şirin, ısıracağım şimdi." Minho göz devirip sevgilisini yanına bırakarak doğrul uş, dolabın aynasından kendisine bakıp yüzünü buruşturmuştu.
Jisung tepkisine yüksek bir kahkaha atarken Minho yataktan kalkıp Hyunjin'in makyaj çantasını aramış ve Seungmin'in yatağındaki çantadan temizleme suyuyla pamuk alıp yüzünü silmişti.
Elmacık kemilikleri ve burnunun üstüne kırmızılık, burnunun ucuna highlightır ve dudağının üstüne kedi bıyıkları çizmiş, dudağını yumuşak bei pembeye boyamıştı Jisung.
"Çıksa iyi olur Jisung yoksa seni ısırırım."
"Çıkar ama yine de ısırabilirsin." Minho yanağında kalan eliyle ona bir bakış atmış, gülerek başını iki yana sallayıp yüzünü iyice temizledikten sknra yıkamaya gitmiş ve geri geldiği gibi Jşsung'ın üzerine çıkıp bileklerini başının yanlarına sabitlemişti.
"Eğlwndin mi?"
"Çok, bir daha yapacağım."
"Yap bakalım ne oluyor?" Minho, dediğini yapıp, Jisung'ı ısırmaya başlarken Jisung çığlık atarak gülüyordu.
Seungmin üst kattan gelen keyifli seslere gülümseyerek önündeki bilgisayara geri döndü, okulu ne yazık ki devam ediyordu.
Dizleirni kendine çekip bulunduğu mutfak masasından dersi dinlerken çalan telefonuyla irkilip mikrofonunun kapalı olfuğuna emin olarak telefonu açtı. "Efendim?"
"Güzelim, ne yapıyorsun?"
"Dersteydim ama bitiyor. Bir şey mi oldu?" Seungmin tırnağını klavyenin çizgilerinde gezdirirken sorduğunda Chan iç çekti. "Nasıl diyeyim bunu? Önemli bir şey değil ama çok yanaşmayacağın bir şey."
"Çatlatma insanı da söyle hadi." Seungmin parmaklarını masaya indirip ritim tutarken Chan'dan birkaç tuş sesi gelmişti.
"Haber sitwsini açar mısın?"
"Chan, ne oldupunu söylesen olmaz mı?"
"Açsana güzelim." Seungmin oflayarak dersi alta alıp google'a girmiş ve son dakika yazıp çıkan ilk siteye tıklamıştı. Bir sürü haver vardı. "Tam olarak neyi arıyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfic"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...