"İptal olmamış mıydı?"
"Seyircisiz oynayacaklar." Hyunjin dolaptaki kolaları tepsiye dizerken Seungmin'i cevapladığında Seungmin yüzünü buruşturdu. "Yer oğlum bunlar bizi."
"Beşi de FC Seoul tutuyor, üç kişi Busan I'Park takımlıyız." Minho gülerek konuştuğunda Seungmin dudak büzdü.
"Ne güzel önceki maçlardan kaçıyordum hepimiz beraberken olmalı mıydı bu maç ya? Vahşet yaşanacak."
"Busan'ı tutacağımızı tahmin efiyorlardır herhalde anasını satayım." Seungmin patlattığı mısırları koca koa kaselere koyduğunda Minho ikisini alıp dışarı çıkınca Hyunjin de peşinden gitmişti.
Şöminenin yanındaki televizyondan maç kanalını amış, ortamı hazırlamışlardı. Seungmin garip yüz ifadediyle içeri girip elindekileri bıraktı.
"İzlemesek mi ya?"
"Neden ki?" Felix tek kaşını kaldırarak sorduğunda Seungmin dudak büzdü. "Biz Busan'dan geldik."
"Busan I'Park tutuyoruz de de kafa atayım. Takım mı o anasını satayım?" Changbin büyük bir tepki koyduğunda Seungmin omuzlarını düşürdü.
"İşte bu yüzden. Hadi film izleyelim hiç gerek yok böyle atraksiyonlara." Seungmin büyük bir ümitle fanatik FC Seoulluleri vazgeçirmeye çalışırken Jeongin kaşlarını çattı.
"Sen artık FCS tutmalısın ya, evleneceksiniz aloo, kütük değişiyor."
"Niyeymiş? Chan'ın soyadı değişsin. Ayrıca evleniyoruz diye niye takım değiştireyim? Çok saçma, bakın yol yakınken vazgeçelim maç izlemekten. Ben zaten sevmem öyle şeyleri, Chan ya. Odama da göndermiyorsunuz beni."
"Maçı izliyoruz, nokta. Otur bir yere." Jisung arkadaşını omuzlarından tutup koltuklsra iteklerken Seungmin oflsyarak köşeye oturup dizlerini kendine çekti.
Zaten maç izlemekten hoşlanan biri değildi, öyle dorunca söylemek için Busan I'Park takımlıydı ama Hyunjin ve Minho'nun fanatik olduğunu biliyordu.
Oturduğu koltuktan kalkıp televizyonun oradaki trkli koltuğa oturarak bağdaş kurdu, arkadaşlarını ve sevgilisini izlemeyi tercih edecekti.
kucağına aldığı cips dolu kaseyle telefpnuna dönerken Chan'la göz göze geldi.
"İzlemiyor musun?"
"Takip etmiyorum ki."
"O zaman FCS tutman senin için sorun olmaz." Chan tek kaşını kaldırırken Minho atladı. "22 sene Busan'da boşuna mı yaşadın? Takım değiltiremezsin."
"Sana ne ya, değiştirir. Neden değiştirmesin? Seungmin grl bak doğru yol FCS bir cacık olmaz Busan'dan." Jisung gülümserken Hyunjin gözlerini kısarak onalra baktı.
"Ya siz yerli bile değilsiniz. Vhangbin dese hadi neyse, Jisung Malezya'dan siz de Avustralya'dan gelmişsiniz. Ne oluyor?"
"FCS tuttuğumu söylesem buna bir son verecek misiniz?"
"Evet."
"Hayır." Hepsi aynı anda konuştuktan sonra Minho arkadaşına bakarak parmağını salladı. "Gece uyurken boğarım seni."
"Takım seçmekte de özgür değilsek nşye yaşıyoruz? Yobaz mısın hayatım?" Jisung oldukça sinsi bir sesle şirince konuştuğunda Minha ona gülümsedi. "Futbol kırmızı çizgim Jşsung, tatlı hallerini yemezler güzelim."
"Bakın, şöyle yapalım." Seungmin dikleştiği yerde konuşunca Changbin konuştu. "Hızlı söyle sahaya çıkıyorlar."
"Ya bu kadar fanatik olduğunuzu bilmşyordum ben." Seungmin hayretle FCSlilere bakarken Chan kpnuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar ²
Fanfiction"Güzelim..." "Hm?" Seungmin başını çevirip kollarını kaldırarak sevgilisine bakarken Chan gülümseyerek dudağını öpmüş ve aşağıda kalan sevgilisinin başına çenesini yerleştirmişti. "Yok bir şey, sadece söylemek istedim." "Üç sene oldu sen hala aynı...