ev ev ev ev

3.6K 410 120
                                    

Felix, bağdaş kurmuş halının ortasında oturarak televizyondaki çizgi filme bakıyordu.

Uyandığından beri tek taptığı şey çizgi film izlemekti.

Sabah Changbin hazırlanıp şirkete gitmiş, kahvaltı bile yapmamıştı yine. İç çekip kendisini geriye bırakarak oflayarak selwfonunu eline aldı ve arayacak virini düşündü.

Jisung'la dedikodu yapamazdı, çalışıyordu; Seungmin derslere giriyordu ve ders saatini bilmiyordu; Jeongin ve Hyunjin'i dahatsız etmek istemştordu ve Minho da hiç arkadaş vanlısı gelmiyordu gözüne.

Yattığı halıda bir süre yuvarlanmış, ofkayıp tepinmiş ve en sonunda doğrulup üzerini giyinmek için odasına geçmişti.

Araba ve toplu aşımaya binemeyecekti.

Üzerini değiltirirken Changbin'i aramıştı.

Uzun çalışlar sonucunta telefon açıldığında üzerini giymeyi bırakıp telefonu eline almış ama duyduğu cümleyle onuzlarını düşürmüştü. "Felix, meşgulüm. Çok mu önemli?"

"Şey, çok değil. Dışarı çıkıyorum haberin olsun."

"Dikkatli ol, seni seviyorum." Felix yüzüne kapanan telefpna dudak büzerek bakıp mırıldandı. "Ben de."

İç çekip telefonunu yatağa bırakarak üzerini giymye devam etmişz maskesini takıp telefonunu ve cüzdanını cebine atarak evden çıkmıştı.

Elleri cebinde bir şekilde sokakta gezerken gmrdüğü polislerle oflayıp en yakındaki markete girerek kapıda verilen eldivenleri takmış ve tatlı yapmak için bir şeyler aramaya başlamıştı.

Uzunca bir süre markette oyalanıp elinde poşetlerle eve geri dönmüş ve aldığı paketli ürünlerin hepsini yıkayıp pijamalarını giydi.

Telefonundan şarkı açıp saate bakmış, Changbin'i arayalı üç saat olduğunu görünce oflayarak bir şeyler pişirmeye başlamıştı.

Saatlerce mutfakta vakit geçirmiş, bittiğinde de çalan kapıyı heyecanla açıp Changbin'i görünce gülümsemişti.

"Hoş geldin!"

"Hoş buldum." Changbin gülerek sevgilisine bakıp yanındna geçerek direkt banyoya ulaşmış ve elini yüzünü yıkayıp üzerini değitirerek peşinde dolanan sevfilisine sarılmıştı. "Beni gördüğüne ilk defa bu kadar mutlusun."

"Her zaman bu kadar mutluydum. Tamam, bugüm daha fazla mutluyum. Changbin gün geçmedi." Felix bütün ağırlığını sevgilisine bırakırken Changbin onu yavaşça kucaüına alıp sırtını okşayarak yatağa oturup onunla yavaşça uzandı.

"Neden aramıştın beni?"

"Özlediğim için konuşmak iatedim. Ne yapuyordunuz? Daha önxe giç bmyle yapmamıştın."

"Şirketi online ortama taşımaya çalışıyorduk ama zor olacak gibi görünüyor." Felix başıyla onaylayarak sevgilisinin dudağını öperken Changbin geri çekilip gülümseyerek yanağını öptü.

"Keyfini ywrine getirelim hadi."

"Aç ve yorhun değil misin?"

"Sen daha önceliklisin şu an. Sonra dinlenebilirim." Tekix gülümseyerek doğrulurken Changbin tişörtünü çıkarıp sevfilisini altına alarak dudağını öptü. "Seni seviyorum."

"Ben de." Felix ellerini sevgilisinin kollarına sabitlerken Changbin gülerek onu öpmeye başladı.

•••

Sabaha karşı Felix üşüdüğü için Changbin'e daha sıkı sarılıp işaret parmağının ucunu gencin göğsünde gezdirirken sessizce konuştu.

kaçak damatlar ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin