Lucy çıldırmamaya çalıştı, gerçekten çalıştı.
"Ahhhh!" büyük bir inlemeyle kendini yatağa atan genç kadın, yanındaki yastığa uzanıp yastıkla yüzünü kapadı. "Bu büyük bir hataydı, Julie. Kabul etmemeliydim."
Julie'nin kibar gülüşü kulaklarına iliştiğinde Lucy soğuk yastığı yüzünden indirmedi.
"Hadi ama... Eminim giyebileceğin bir şeyler bulabiliriz."
Lucy somurttu ve doğruldu. Bu akşam bir doğum günü partisi vardı ve Adrian mesaj atarak Lucy'nin gelmesinin zorunlu olduğunu belirtmişti. Yani bu, bir çift olarak katılacakları ilk etkinlikti.
Bu yüzden bu akşam partide ne giyeceğine yardımcı olması için Julie'yi çağırmıştı. Julie bir derginin moda bölümünde çalışıyordu ve Lucy'nin arkadaşları arasında tarzına en yakın hissettiğiydi. Abartılı olmadan iyi giyinmeyi biliyordu ve genç kadının da tam buna ihtiyacı vardı.
Neyse ki bütün aile üyelerinin dışarıda işi vardı, böylelikle Lucy rahatça kafayı yiyebilirdi.
Lucy derin bir nefes alırken, dolabını karıştıran kahverengi saçlı arkadaşına baktı.
"Buna ne dersin?" Julie, Lucy'nin bir sene önce arkadaşının düğününde giydiği bir elbiseyi çıkardı.
Kadının elindeki beyaz giysiye bakan Lucy burun kırıştırdı.
"Pas."
Julie'nin beline doğru dalgalarla inen kahverengi saçları, yeşil gözleri ve onu sevimli kılan, burnunun ve yanaklarının üzerinde bulunan çilleri vardı. İşte ona bu beyaz elbise çok yakışırdı.
"Giymeyeceksen neden aldın?"
"Tatilden yeni dönmüştüm ve biraz yanmıştım. Yanık tene beyaz güzel gidiyor, biliyorsun."
Julie bildiğini belli eden bir gülümseme takındı ve başka bir şeyler aramaya devam etti. Yarım saattir Lucy'nin giyebileceği şeyler hakkında tartışıyorlardı ve hâlâ kazanan bir kıyafet yoktu.
"Alışverişe gitmeliydik." Julie'nin sıcakkanlı sesi odayı doldurdu.
"Zamanım yok," dedi Lucy ve bu doğruydu da. Şirkete dönmesiyle birlikte üzerine çığ gibi iş yükü binmişti.
"Bilsem dolabımdan bir şeyler getirirdim," dedi genç kadın, mavi bir elbiseye kaşları çatık bir şekilde bakıp, karar vermeye çalışarak. Giydiği toz pembe gömlek ve altındaki krem rengi pantolon vücudunu mükemmel bir şekilde sarıyor ve hafif geniş olan kalçalarını öne çıkarıyordu. Altındaki krem rengi topukluları boyunu biraz uzatırken, boynundaki kibar kolye ve yaptığı hafif makyaj kadının yeşil gözlerinin parlamasına sebep oluyordu.
"İşte!" diye bağırdı Julie, heyecanla. Bakışlarını kadına ve elinde tuttuğu koyu yeşil elbiseye kaydırdı Lucy. "Bu mükemmel."
Lucy yutkundu. O elbiseyi biliyordu, onu birkaç ay önce almıştı ancak giymeye hiç cesaret edememişti. Bu, vitrinde görüp aklınızın kaldığı ve fazlasıyla güzel bulduğunuz için aldığınız ancak giymeye cüret edemediğiniz elbiselerden biriydi.
Lucy onu almazsa ömür boyu aklının o elbisede kalacağını biliyordu.
"O olmaz," dedi, kendisini içinde hayal bile edemeyerek.
"Elbette olur. Aldığına göre beğenmiş olmalısın. Aslına bakarsan ben bayıldım. Bir ara ödünç alabilirim."
Lucy elbiseye gülen gözlerle bakan Julie'ye gülümsedi. Koyu yeşil elbise satendendi ve V yakaya, bir bornoz gibi sol kısımda bağlanıp, elbiseyi kapatan orta kalınlıktaki kumaştan bir ipe ve bir üçgen gibi sol bacağına dekolte veren kesime sahipti. Cüretkâr ve güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAPELLA
RomanceCapella: Arabacı takımyıldızındaki en parlak yıldız, gece gökyüzündeki en parlak on birinci yıldız ve Arcturus ve Vega'dan sonra kuzey göğündeki en parlak üçüncü yıldızdır. Çıplak gözle tek yıldız olarak görünür ama iki çift yıldız sistemidir. Lucy...