4. Yeni Komşu

26.4K 2.5K 1.2K
                                    

04.02.2021

***

Selamlar... İki bilgilendirme yapacağım. Birincisi, Halil amcayı Berzan öldürmedi :D İkincisi angst biten kurgum bu değil. Bilgilendirme bitmiştir smfksdm Keyifli okumalar...

İlker hazırladığı sandviçi  kağıda sarıp tezgaha bıraktı. Dolaptan çıkardığı meyve suyunu da alıp çantaya koydu. O sırada Çiçek odasından çıkmıştı.

''Hadi kızım çabuk ol.''

''Geldim!!' Koşarak yanına gelen kızına elindeki paketi verdi. ''Hadi çıkıyoruz.'' Bugün geç kalmışlardı. Bu nedenle kahvaltı yapamamışlardı. ''Bir daha geç saate kadar çizgi film izlemek yok.'' Çiçek oflayıp kafasını salladı.

Kapıdan çıktıklarında karşı dairenin kapısının açık olduğunu gördüler. Birkaç kişi eşyaları dışarıya çıkarıyordu. ''Ne yapıyorsunuz o eşyalara?'' Çiçek koşarak tulum giyen adama doğru gitti. ''Eşyaları çıkarıyoruz''

''Kiracı bulundu mu?'' diye sordu İlker. ''Bilmiyoruz beyefendi.'' diye yanıtladı adam. Onlar işlerine devam ederken, kızının elinden tuttu genç adam. ''Hadi Çiçek. Gidiyoruz.''

Çiçek başını eğip asansöre bindi. Otoparka ilerlerken yüzü düşen kızına iç çekerek baktı. ''Acaba yeni komşu nasıl biri?''

''Eşyaları topladıklarına göre yakında taşınır. O zaman tanışırız.''

''Kek yapıp ziyarete gider miyiz? Halil amcaya gittiğimiz gibi'' İlker masum kızına gülümseyerek baktı. Binada ki diğer komşular gibi olma ihtimali vardı. Soğuk, duygusuz, suratsız...

''Gideriz bebeğim. Hadi bin arabaya.'' Anaokuluna doğru yola çıktılar. Çiçek pencereyi izleyerek sandviçini yerken ara ara iç çekmesiyle, dikiz aynasından baktı İlker. Neşelendirmek için sevdiği şarkıyı açmıştı ancak mimik oynamamıştı. Oflayıp sürmeye devam etti. Belki okulda arkadaşlarıyla oynarken biraz olsun unutur diye umdu. Öyle olmalıydı...

**

''Daire bu efendim. Balkonu bahçeye bakıyor.'' Berzan evi incelerken bir anda emlakçı adama döndü. ''Neden taşınmışlar bu evden? Bir problem mi var evde?'' Korkutucu bakışlarla kafasını iki yana salladı adam. ''Hayır efendim. İçinde oturan amca vefat etti. Çocukları oturmayacağı için kiraya verdiler.'' dediğinde usulca kafasını salladı.

Gezdiği üç evden sonra burası çok güzel gelmişti. İş yerine yakın olması da sevindirmişti. Tabi ki içinde...

''Karar verdiniz mi?'' Berzan son olarak mutfağa baktı. ''Evin boyası?''

''2 ay önce boyandı.''

''Yeni boya istiyorum. Renk hoşuma gitmedi.'' Adam sinirle oflayıp taktığı kravatı gevşetti. ''Ev sahibi ile konuşmam lazım'' Berzan çıkışa doğru ilerleyip: ''Bana haber verin'' dedi. 

Apartmandan çıkarken gözlüğüne takıp arabasına ilerledi. Mahallede gezen birkaç çocuk ve kapı önünde sohbet eden teyzeler gözlerini dikip onu izlemişti.

Duyduğu kadarıyla buradaki komşular arasında sıkı bağlar yoktu. Bu onun işine geleceği için bir an önce haber gelmesini diledi. 

Arabayı iş yerine doğru sürerken, bir yandan telefonunu kontrol etti. Şu aralar iş yoktu. Bunun sıkıntısıyla oflayıp gömleğinin iki düğmesini açtı. 

Sonunda şirkete vardığında yine tüm gözler üstündeydi. Kendi katına geldiğinde birkaç göz merakla baktı ona. Normalde dakik olması ve ekstra izinler almamasına karşın bugün ev bakmak için birkaç saat izin alması diğerlerini şaşırtmıştı.

STERİLİZE AŞK | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin