15.02.2021
***
Berzan dosyalara gömülmüş, pazarlama departmanında yapılan giderleri programa işliyordu. Bugün özellikle bir koşuşturmaca vardı şirkette. Yeni ortak Mustafa bey ortamı görmek için gelecekti. Herkes itinayla yalakalık yapacakken, Berzan bir köşeye çekilip olanları izleyecekti. Onun kitabında yazmazdı.
Patronlarına taviz vermezdi. Ne hikmetse bir şey demiyorlardı. Çünkü biliyorlardı ki yalakalığın dibine vuran çalışanlardan kat ve kat iyiydi. İşini büyük bir titizlik ile yapar, muhasebe gibi bir bölümün işlerini tek bir rakamı dahi kaçırmazdı.
''Ne zaman gelecek bu adam yahu?'' Meriç tepesinde dikilmiş, o lanet olası kalçasını Berzan'ın itinayla temizlediği masasına dayamıştı.
''Gidip başka bir yere dayar mısın?'' dedi oldukça düz bir ifadeyle. Meriç neye uğradığını şaşırmış, kaşlarını çatmıştı. Ne diyordu bu adam?
''Pardon?''
''Kalçanı çek masamdan.'' Bu sefer daha sert çıkan sesi ile yutkunmadan edemedi genç adam. Diğerleri kıkırdarken o göz devirip doğruldu. ''Dayamak filan derken yanlış anladım.'' dedi sırıtarak. Berzan istifini bozmadan işine devam etti.
''Aslında bizde yanlış anladık. Hele de burada ki onca güzel kadının teklifi sonrası yüz vermemesi düşündürücü.'' dedi kıpkırmızı ruju ile dudaklarını büzen kadın.
Berzan'nın gözleri kadının dudaklarına kaydı. Kadın arsızca tebessüm etti. Beğenildiğini düşünmüştü. Berzan'ın aklından geçen ise bir peçete ile silmekti.
''Bence de. Bir ara eşcinsel olduğunu bile düşündüm.''
''Ben de ben de...'' dedi diğeri. O yokmuş gibi dedikodusunu yapmalarına mimik oynatmadı. Nedense bu salaklara karşı bağışıklık kazanmıştı. Kurbanları gibi yaklaşsa şirkette çalışacak adam kalmaz, çoktan tahtalı köyü boylamış olurlardı.
''O zaman korkmalı mıyım?'' dedi Meriç sırıtarak. Berzan bir anda klavyede ki ellerini durdurup kendisine sırıtan adama baktı. ''Eşcinselim bu doğru.'' dediğinde adamın yüzü solmuştu. Biraz daha yaklaşıp: ''Ancak dünyada kalan son erkek dahi olsan sana bakmam Meriç.'' dedi.
Diğerleri, ovvv'layıp veya kahkahalar atarken Meriç'in yüzü mora dönmüştü.
''Gerçekten eşcinsel misin?'' Normalde özel hayatıyla ilgili en ufak detay vermezdi. Ancak bunu bilmeleri, etraftaki kadın sürüsünü azaltırdı. ''Evet.'' dedi kısaca.
Kadın bariz bir şekilde bozulmuştu. Berzan tekrar işe dönerken diğerleri fısıldamaya başladı. ''Konuşmuyor olmam duymuyorum anlamına gelmiyor. Biliyorum, işiniz konusunda ne kadar acemi olduğunuzu ancak günlük rutin haline getirdiğiniz dedikodu konusunda biraz daha profesyonel olup daha uzak bir köşede dedikodunuzu yapmanızı öneririm.'' dedi belki de hayatında kurduğu en uzun cümleyi söyleyerek..
Tekrar dumura uğrayan ekibi takmayarak işine devam etti. Az sonra, 'neyse ki' uyarısını dikkate almış ve gitmişlerdi.
Birkaç saatin ardından yeni ortak gelmişti. Herkesle tanışmış el sıkışmıştı. Sıra Berzan'a geldiğinde adamın eli havada kalmıştı. Hala onu tanıyamamış olan müdür yardımcısı uyarı mahiyetinde hafifçe öksürüp kaşlarıyla işaret vermişti. ''Temastan hoşlanmadığımı biliyorsunuz.'' dedi uyarıcı bakışlarla.
Sonunda patron: ''Berzan bey kimse ile tensel temas kurmuyor. Mazur görün.'' Adam tebessüm edip usulca kafasını salladı. Bir süre yapılan günlük işler, molalar, çalışma saatleri gibi konularda bilgilendirmeler yapıldı. Sonunda güleç bir ifadeyle teşekkür edip gitmişti adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Action[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021