30.06.2021
***
Yaslandığı duvardan doğrulup gözlerini açtı. Fazlasıyla yorgundu. Başı inanılmaz bir derecede ağrıyordu. Etrafa göz gezdirdi. Temiz görünüyordu ancak yine de güvenemediği için ne uzanıyor, ne de duvara yaslanıyordu.
Kapı açılma ses duyduğunda ayağa kalkıp parmaklıkların yanına ilerledi. Yanında bir polisle geldi İlker.
''Berzan...'' Parmaklıklara tutunup yüzünü yaklaştırdı. Berzan ona göre hâlâ rahattı. ''Hiç korkmuyorsun değil mi!'' dedi sinirle.
''Off... Hiçbir şey yapamaz.''
''Nasıl hiçbir şey yapamaz! Adam şikayetçi oldu. Murat'ın polis arkadaşı yardımcı oldu ancak adam ikna olmuş değil. Ya sana bir şey olursa, burada çürürsen-''
''Abartma İlker.'' Berzan banka oturup sırtını yasladı. Yapacak bir şey yoktu, yaslanmak zorundaydı. ''Burası temizleniyor mu acaba?''
''Berzan!'' Berzan omuz silkerken, İlker onun rahatlığına hayret ediyordu. ''İlker...'' Bir polis memuru içeriye girdi. Berzan kim olduğunu bilmiyordu. Muhtemelen, Murat'ın arkadaşı olan polisti bu. ''Beyefendi şikayetçi olmayı geri çekerim ama İlker bey benden özür dilesin, menüde yanlışlık olduğunu kabul etsin dedi.'' İlker şokla baktı polise.
''Akgün saçmalama! O menüde yanlışlık filan yok.''
Berzan sinirle demirlere yanaştı. ''Kendini haklı çıkarmasına dayanamam. Böyle bir şeyi kabul etmem!''
''Senden değil İlker'den istiyor.'' dedi polis memuru. ''Yani? Ne fark eder.'' Polis ikisinde gezdirdi gözlerini. ''Her neyse. Benim alanım değil bu İlker. Narkotiğe bakıyorum ben. Söz sahibi değilim. Serbest kalmasını istiyorsan adamın dediğini yapman lazım.''
''Akgün, olmaz.'' Akgün bir şeyler yapabilmek için düşünmeye çalıştı. ''Bana telefon hakkı ver. 5 dakika... 5 dakikalığına biriyle görüşmem gerekiyor.'' dedi Berzan.
İlker az çok tahmin etmişti kimle konuşacağını. Muhtemelen eski işi nedeniyle görüştüğü insanlardan biriydi. ''Berzan, eğer o adamla konuşacaksan-''
''Hayır o değil. Bana koşulsuz yardım eden, güvenen biri.'' Akgün ayarlamaya çalışacağını söyleyip çıkmak için hazırlandı. Kapıdan çıkmadan önce: ''2 dakika daha izin veriyorum. Sonra sen de çık hemen.'' dedi İlker'e.
İlker başını sallayıp bakışlarını sevgilisine çevirdi. ''Bir işe yaramazsa eğer o adamın dediğini-''
''Yapmayacaksın.'' İlker oflayıp kafasını salladı. Berzan'a söylememişti ama gerekirse onu da yapardı.
***
Telefonu kapatıp Akgün'e verdi. ''Son olarak adamı buraya çağırabilir misin?'' Akgün kaşlarını çatıp demir parmaklıklara yaklaştı. ''Çok şey istiyorsun.''
''Lütfen...'' Normalde asla bu kadar taviz vermezdi ancak şu an buna mecburdu. İlker'i daha fazla üzmek istemiyordu.
Akgün ise Murat'a söz verdiği için başını salladı. ''Sadece 3 dakika.'' dedi parmağını Berzan'a doğrultup. Berzan kafasını hızlı hızlı salladı.
Az sonra adamla birlikte girmişti içeriye.
Akgün odadan çıkar çıkmaz, Berzan parmaklıklara yapıştı. ''Şikayetini geri çekeceksin.''
''Yok ya! Sürüneceksin burada. Cezanı çek!'' Berzan sabır dilenircesine gözlerini kapattı. Boynunu iki yana kütletti. Son kozunu oynayacaktı. Başka yolu yoktu. ''Eğer şikayetini geri çekersen, ben de şirketinde yaptığın hırsızlık hakkında kimseye bir şey söylemem.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Action[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021