36. Soru İşaretleri

18K 1.6K 359
                                    

31.05.2021

***

Berzan mutfağa girip dolaptan küçük bir şişe aldı. Bu şekilde daha rahat ettiği için İlker de eve küçük şişelerde su alıyordu. 

Bir tanesini alıp kafasına dikerken, ellerini yumruk yapmış şekilde gözlerini ovan Çiçek mutfağa girdi. ''Günaydın Çiçek.'' Çiçek kendisine seslenilmesi üzerine irkildi.

Kısık sesle bir ''Günaydın.'' mırıltısı gönderip masanın üzerindeki sürahiye uzandı. Berzan ne istediğini anlayıp bir bardak doldurdu ve önüne koydu. Çiçek hızla içip masaya koydu.

Berzan, küçük kızın soğukluğu hissetmişti. Şimdiye: ''Günaydın Berzancığım!'' diyerek çığırması gerekiyordu. Ancak mesafeli bakışlarını anlamlandıramamıştı. ''Bir sorun mu var Çiçek?''

''Yoo...'' 

''Sana kahvaltı hazırlamamı ister misin?'' Çiçek kafasını iki yana salladı. ''Uyuyacağım ben.''

''10 dakika sonra uyandırılacaksın zaten.'' dedi Berzan saatine bakarak. Çiçek ise omuz silkmişti. ''Olsun. O bana yeter.'' Hışımla mutfağı terk etmesine güldü genç adam. Ancak o tavırlarını düşündüğünde sebeplerini anlayamıyordu.

10 dakika sonrasında İlker uyanmış, mutfakta omlet yapan sevgilisinin arkasından yaklaşıp beline sarılmıştı. Hızlı bir öpücük sonrası: ''Günaydın.'' demişti. 

''Günaydın.'' Hızla Berzan'dan ayrılıp masayı hazırlamaya başladı. ''Biriyle mi konuşuyordun?''

''Çiçek uyandı ama geri yattı. Su içmek için  gelmişti mutfağa.'' Ocağın altını kapatıp arkasını döndü. Kalçasını tezgah yaslayıp ellerini iki yanına koydu. ''Çiçek bana karşı soğuktu.'' İlker kaşlarını çattı. ''Nasıl yani?''

Berzan omuz silkip dudaklarını büktü. ''Anlamadım neden öyle davrandığını.''

''Sabah sabah huyuz oluyor o. Burada olmadığına göre yine uyumaya gitmiştir.'' dedi İlker, hafifçe gülerek. Kızının uykuya ne kadar düşkün olduğunu biliyordu. ''Birkaç saate eski neşesine döner merak etme.'' Berzan başını sallayıp omleti tabaklara yerleştirdi. Umarım öyledir diye düşündü.

Birkaç dakikanın ardından Çiçek uyandırılmış ve masaya oturtulmuştu. Normalde, küçük kızın durmadan konuşması üzerin kafaları şişerdi ancak sessiz olmasına şaşırmışlardı. ''Bebeğim iyi misin?'' Babasının sorusu üzerine aynı boş bakışları ona da gönderdi. Omuz silkip, çatalıyla oynadığı omletten küçük bir parçayı ağzına attı. 

İlker kaşlarını çatıp sevgilisine baktı. Berzan, ben sana söylemiştim bakışları atıp çayından bir yudum aldı. Ancak ani bir şekilde alınca, dilini yakmıştı. Dilini yellerken, İlker kıkırdadı. Bir bardak su doldurup Berzan'a verdi. Berzan suyu içerken, İlker hâlâ gülüyor, bir yandan da sırtını okşuyordu. Çiçek'in bakışları babasının eline kaydığında Berzan da Çiçek'e baktı.

Anında kafasında şimşekler çakarken kendini geri çekti. İlker ilk anda anlamazken, sonrasında elini masanın üzerin koydu. 

''Doydum ben.'' Çiçek masadan kalkıp odaya ilerledi. Berzan o gider gitmez sevgilisine baktı. ''Bizi biliyor.''  İlker gözlerini kocaman açmış, ağzı 'o' şeklini almıştı. ''Nasıl ya!''

''Salaklık bizde. Her köşe başında oynaşırsak böyle olur.'' İlker bu dediğini kıkırdadı. Berzan kaşlarını çatıp abartılı bir kafa çevirme hareketi yaptı. ''Anlamadın galiba. Çiçek anlamış dedim!''

STERİLİZE AŞK | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin