09.03.2021
***
Geç bir saatte atıyorum. Artık görmeyenler sabah okur. Keyifli okumalar...:)
Berzan eve yorgun bir şekilde döndü. Gün geçtikçe bedeni daha da yoruluyordu. Bu, onun için iyi bir şey değildi. Beyni bir şeylerle meşgul olsun istiyordu evet ama son zamanlarda bunlarda fayda etmiyordu. Aksine daha çok yoruyordu.
Apartmana girip merdivenleri çıkmayı başladı. Kata ulaştığında Çiçek ve İlker'in kapının önünde konuştuğunu gördü. "İyi akşamlar."
"İyi akşamlar Berzancığım." Dedi Çiçek, üzgün suratı anında geniş bir gülümsemeye bırakırken.
"Hayırdır?" Dedi İlker'e kaş göz işareti yaparken. "Anahtarımı iş yerinde unuttum. Kapıda kaldık."
"Çilingir çağırdın mı?" İlker o sırada elinde telefonu Berzan'a baktı. "Arıyorum şimdi."
"Arama." Dedi yanlarına yürürken. İlker kaşlarını çatmıştı. "Neden?" Berzan cevap vermeden cebinden çakısını çıkardı. Normalde bunu yapmaması gerekiyordu ancak uzun süre kapıda kalmalarını istememişti. Çiçek'i evine alırdı ancak İlker'in gelmesini istemiyordu.
Çakıyı yuvaya sokup yavaşça çevirdi. "Ne yapıyorsun?" İlker oldukça şaşırmıştı. Berzan cevap vermeyip dikkatle işini yaptı.
"Sen muhasebeci olduğuna emin misin?" Berzan o sırada kapıyı açıp hafifçe itmişti.
"Berzancığım çok yeteneklisin!" Çiçek ellerini çırptığında Berzan'ın da dudakları kıvrıldı.
"Sağ ol Çiçekciğim. Evet öyleyim."
"Nasıl ya..." İlker yuvaya baktı. Sağlam görünüyordu. "Akşamları pis işler yaparken çok yardımcı oluyor." Dedi Berzan göz kırparak.
İlker'in gözleri büyümüşken Çiçek içeriye girdi. "Hadi baba açım ben..."
"Tamam bebeğim." Dedi transtan çıkarken. Çiçek, Berzan'a el sallarken, o da karşılık vermişti.
Çiçek içeriye girip gözden kaybolurken İlker'in bakışları ona çevrildi. "Şaka yaptım bakma öyle..." O kadar düz bir ifadesi vardı ki, İlker şüphe etmeden edemiyordu.
"Senden her şeyi beklerim. Tuhaf bir insansın."
Berzan kaşlarını çatıp dibine girdi. "Bak o kadar kapını açtım. Hem iş yükünden hem masraftan kurtuldun. Bir teşekkür edebilirsin bence!" İlker bir süre dudaklarını dişledi. Mahcup olmuştu yalan değildi. Gözlerini kaçırıp 'teşekkür ederim' diye mırıldandı.
"Kulaklarım iyi duyar ama kendin bile duymayacak tonda söyledin." Berzan göz devirip evine girerken İlker bıkkın bir nefes verdi. "Teşekkür ederim Berzancığım." Dedi kızını taklit ederek.
Berzan'ın sırtı ona dönüktü. Kaşları çatılsa da yüzünün geniş bir gülümsemeyle kaplanmasına engel olamamıştı. Ve bu diğerleri gibi 2-3 saniye değil, daha fazla sürmüştü.
Arkasını döndüğü esnada kapı kapanmıştı. Göz devirip içeriye girdi. Derin bir soluk bırakıp odasına ilerledi. Nedense keyfi yerine gelmişti. Kabul etmek istemese de bu iki kişi ona iyi geliyordu.
**
"Babacığım ne zaman hazır olacak?" Çiçek dirseklerini masaya dayamış, yüzünü elleri arasına almıştı. "Bitiyor şimdi..."
Ev yapımı mantı yapacaktı. Daha öncesinde yapmış dolaba koymuştu.
"Şimdi biberini kavuracağım." Çiçek ellerini çırparken, İlker ona gülümseyip dolaba ilerledi. Birkaç kavanozu alıp inceledi. "Haydaa... nerede bu ya.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Action[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021