17.05.2021
***
Dün iki bölüm attım. Kaçıranlar onları okusun önce. Keyifli okumalar... 🖤
Kapıyı açıp eve girdiler. Çiçek fazlasıyla yorgundu. Karnı açtı ancak şu an bunu düşünemeyecek kadar uykusuzdu. ''Bebeğim önce banyo yaptırayım sana.'' Çiçek kafasını sallayıp banyoya ilerlerken İlker kızının odasına girip eşyalarını aldı.
''Baba çabuk gel.'' İlker banyoya girip eşyaları boş bir yere koydu. ''Geldim bebeğim.'' Hâlâ olanların etkisindeydi. Tek kalmak istemiyordu.
İlker suyu açıp, kızının üzerindekileri çıkarmaya başladı.
Kısa bir banyo sonrası üstünü giydirip odasına götürmüştü. ''Hadi uyu dinlen.''
''Baba bugün beraber uyuyalım mı?'' Kızının korkusunu fark ettiğinde küçük bedeninin kolları arasına aldı. Saçlarına art arda öpücük kondurdu. ''Tamam bebeğim.'' Çiçek'i kucağına alıp odasına gitti. Kendi yatağı daha rahat olacaktı.
Örtünün altına girip göğsüne çekti kızını. Onunda duş alması gerekiyordu ancak kızı böyle korkarken uyumasını beklemesi daha iyi olacaktı.
''Baba.''
''Efendim bebeğim.''
''Berzancığım nerde?'' İlker'in kalbi, onun adını duyduğunda teklemişti.
Berzan'ın açıklama yapmadan gitmesi üzerine şoku atlatıp etrafa bakmıştı ancak bulamamıştı. Polisler neler olduğuyla alakalı ifadelerini almışlardı. Berzan'ın nasıl onları yerini bildiklerine dair soruları yanıtlayamamıştı. Sonunda, Çiçek'i kaçıran adamlar ağız birliğiyle bir hikaye uydurmuşlardı.
Berzan ile cinayet değil de başka bir mevzudan atıştıklarını ve bu nedenle kızı kaçırdıklarını söylemişti. İlker, onların başındaki adam hakkında bilgi verecekti. Ancak adamlardan biri, polisten önce İlker'e ulaşıp, Berzan'ın vurduğu adamdan bahsetmemesini söyledi.
''Eğer söylersen, bizde Berzan'ın 10'dan fazla adamı yaraladığını ve önceki cinayetleri söyleriz.'' demişti. İlker susmak zorunda kalmıştı. Onun hapishaneye girmesini istemiyordu. Bu konuda bencil olmak benliğini zedeleyecekse zedelesindi. Onun 4 duvar arasında çürümesini istemiyordu. Örnek bir davranış olmayacaktı ancak önce onunla konuşmalıydı. Tabi ulaşabilseydi...
Saatlerdir ondan haber almıyordu. Adamların teslim olması ve Berzan'ın aklanması üzerine olay kapanmıştı. Aksine Berzan kayıp olduğu ve başına bir şey gelmemesi için aramaya koyulmuşlardı. Ancak birkaç saatin ardından Berzan'ın bir karakola gidip ifade verdiği ve gittiği öğrenildi. Böylece dosya tamamen kapatılmıştı. İlker ile tek kelime konuşmadan gitmişti.
İlker bunları hatırladığında sinirle yumruklarını sıktı. Bu kadarını hak etmiyordu o. Bir açıklama, neden yaptığına dair bir açıklama....
''Baba?'' Kendisi iç hesaplaşma yaşarken kızı sorusunu cevaplamadığı için tekrar seslenmişti. ''Bilmiyorum bebeğim.''
''Baba görmen lazımdı. Beni kucağına alıp o evden çıkardı. Bir sürü silah sesi duydum. Ama Berzancığım beni korudu.'' Kızı bunlar aklına geldiğinde bile gülümsemişti. İlker onun yüzüne baktı bir süre. Berzan olmasaydı kurtulacak mıydı? Hayır. Peki Berzan olmasaydı kaçırılacak mıydı? Hayır. Bu son soruyu beyninde ki mantıklı nokta ısrarla soruyordu. O olmasaydı bunlar başınıza gelmeyecekti.
''Off!!'' Bir anda bağırmasıyla kızı yerinden sıçramıştı. Duvarlar üstüne üstüne geliyordu. ''Ne oldu baba? Berzancığıma bir şey mi oldu? Neden gelmiyor? Neden onu sorduğumda cevap vermiyorsun?'' İlker yine sustu. Ne diyecekti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Acción[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021