18.05.2021
***
Medya: Mert Kıyak - Gel
Savsak adımlarla merdivenlerden çıktılar. İkisi de sırılsıklam olmuştu. İlker şemsiye götürmüştü ancak o ruh haliyle yere atmıştı.
''Geç.'' İlker kapıyı açıp sırtından hafifçe itti Berzan'ı. ''Ben eve gitsem iyi olacak. Biraz uyumam lazım.'' İlker göz devirip itmeye devam etti. ''Yürü Berzan hadi! Delirtme beni.'' Berzan ayakkabılarını ve ceketini çıkarırken etrafa göz attı.
Koltukta uyuyan Çiçek'i fark etti. Dudakları kıvrılmışken, İlker onun suratına baktı. ''Beni gördüğünde bu kadar mutlu olmadın.'' dedi yalancı bir sitemle.
''Mutluluğumu içimde yaşadım.'' dedi ve ardından kıkırdadı. Ağlamaktan sesi kısılmıştı. Ara ara hapşırmasından da soğuk algınlığı başlangıcı olduğunu anlamıştı. İlker yanına yaklaşıp yüzünü elleri arasına aldı.
Boynuna ve alnına değdirdi elini. ''İyi. Şimdilik bir şey yok.'' Berzan onun dokunuşlarıyla gözlerini kapatmıştı. İlker yüzüne yaklaşıp burnunun ucuna küçük bir öpücük kondurdu.
''Hadi.'' Deyip banyoya yönlendirdi. Berzan bir süre aynadaki görüntüsüne baktı. Bu 10 gün içerisinde çökmüştü.
İlker elinde eşyalarla içeriye girdi. Berzan onun yüzüne karşılaştıklarından beri ilk defa dikkatle baktı. Ondan farksızdı. Bir postada buna üzüldü. Sevdiğinin çökmesine neden olmak...
İlker, yüzünü dikkatle inceleyen sevgilisine yaklaştı. Gözlerinde ki duygu değişimlerinin farkındaydı. İyi değildi. Bu anlaşılıyordu.
Üzerindeki kapüşonlu hırkayı çıkardı. Sonrasında ıslandığı için tenine yapışmış tişörtü çıkardı. Eşofmanının iplerine elini getirdiğinde Berzan hareketsiz bir şekilde durmaya devam ediyordu. Buradan bile iyi durumda olmadığı anlaşılabilirdi.
Eşofmanı indirdiğinde Berzan, en azından bunun için yardım etmek istemiş ve bacaklarından sıyırmıştı. Baksırla kaldığında istemsizce kısa süre süzdü İlker. Sonrasında kafasını iki yana sallayıp silkelenirken Berzan'ın dudakları kıvrılmıştı.
İlker suyu ayarlayıp küveti doldururken, Berzan bıraktığı yerde duruyordu.
Suyu ayarladıktan sonra hızlıca üstünü çıkartmaya başladı. Aynı şekilde baksır kalıncaya dek soyundu İlker.
Su dolmaya başlarken Berzan'ın kolundan tutup küvete çekti. Öncesinde kendi girip, Berzan'ı bacaklarının arasına çekmişti. Sırtı göğsüne yasalanacak şekilde çekti kendine. Kollarını sardığında, hem onun hem de suyun sıcaklığıyla mayışmaya başlamıştı Berzan.
''Soru soracak mısın?''
''Anlatmak istersen dinlerim. Eğer iyi değilsen sonra-''
''Bu işi 20 yaşımdan beri yapıyorum.'' İlker duyduğu şeyle yutkundu. ''İlk işim üniversitemdeki hocamı öldürmek olmuştu.''
İlker soluğunu tutmuş dinliyordu. Vücudu duyduklarıyla tepki vermeye başlamıştı bile. Göğsüne yaslanan beden, kalp atışlarından da anlamış olmalıydı ki susmuştu.
Banyoda su sesi ve gergin solukların sesi birbirine karışıp fayans duvarlara çarpıyordu.
Berzan ani girişi konusunda korkarken İlker onu rahatlatmak ister gibi avucuna su alıp omuzlarından aşağıya bıraktı. Ara ara okşamasıyla gevşemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STERİLİZE AŞK | bxb
Acción[TAMAMLANDI] Obsesif bir katil... Aşçı bir baba... Aralarında büyük bir engel varken, birleşmeleri mümkün olacak mı? Başlangıç: 30.01.2021 Bitiş:02.07.2021