10. Yemek

24.3K 2.2K 583
                                    

22.02.2021

***

Çiçek anaokulunun kapısında bekleyen babasına koşup hızla arabaya binmişti. Acelesi olduğu için aramış ve kızını hazırlayıp aşağıya göndermelerini söylemişti. ''Nereye gidiyoruz baba?''

''Bir arkadaşımın yanına dedim ya güzelim.''

''Üstümüzü değiştirecek miyiz?''

''Gerek yok.'' deyip buluşacakları restorana doğru sürmüştü. Bugün üniversiteden bir arkadaşı ile buluşacaktı. Yanında eşi ve oğlunu da getiriyordu. Uzun zamandır yapılan plan sonucu bugüne karar verilmişti, ancak İlker'in en yoğun gününe denk geldiği için aceleye gelmişti.

''Gideceğimiz yer şık bir yer mi? Bu kıyafetlerim uygun mu?'' İlker sırıtıp elini uzatıp bacağını sıktı. ''her türlü güzelsin kız sen!''

''Sağ ol şekerim.'' Yine kimi taklit ediyor acaba diye düşünüp güldü.

Yaklaşık 20 dakikalık yolculuk sonrası mekana varmışlardı. Şık bir yerdi. Arabayı valeye verip içeriye doğru adımladılar.

Kızı etrafa heyecanla bakarken elinden tuttu. ''Vaovv çok güzel değil mi? Keşke senin iş yerinde böyle olsa baba.'' dediğinde İlker kırılmış gibi bir yüz ifadesiyle baktı kızına. ''Aşk olsun Çiçek. Benim restoranımı beğenmiyor musun?''

''Burası daha şık. Hem çalışanlar daha iyi gibi. Seninkiler anca lak lak yapıyor.'' dedi elini sallayarak.

İlker gözlerini kocaman açıp cıkcıkladı. ''Çiçek bir şey demeyeceğim kızım. Kelimelerim kifayetsiz kaldı.''

''Kirafetsiz?''

''Kifayetsiz.'' diye düzelti. ''Her neyse. O ne demek?''

''Boş ver güzelim. Geldik zaten.'' dedi masanın dibinde biterken. Arkadaşı ayağa kalkıp sarıldı. ''Çok özlemişim lan.''

''Ben de kardeşim.'' Adam geri çekilip Çiçek'e baktı. Hafifçe eğilip saçlarını okşadı. ''Sen ne kadar büyümüşsün böyle.'' Çiçek gülümseyip utandığında yanaklarını sıktı. İlker ve arkadaşının eşi el sıkışırken, oğlunu alıp Çiçek'e yaklaştırdı. ''Bak bu benim oğlum Arda.''

''Merhaba Arda.''

''Merhaba Çiçek.'' Onlarda birbirine sırıtırken Murat, yani İlker'in arkadaşı göz kırptı. ''Alayım mı oğluma?''

''Sana vermem.'' dedi sandalyeye otururken. Eşi ikisine gülerken Murat homurdandı. ''benim oğlumdan daha iyisini mi bulacaksın.'' dediğinde omuz silkti. ''Kızım kimi isterse o.''

''Öyle tabi. Ama yine-''

''Murat Allah aşkına belki 20 yıl sonrası için anlaşmaya çalışıyorsun benimle!'' Eşi dayanamayıp kahkaha atarken Murat dudaklarını büküp arkasına yaslandı.

''Aa o balon mu?''

''Evet burada palyaço varmış.'' Çiçek ve Arda ilerideki animasyon ekibini gösterirken, Murat'ın eşi ayağa kalkıp ikisinin elinden tuttu. ''Hadi gelin yemekler gelene kadar oraya gidelim.''

''Zahmet oldu sana da.'' dedi İlker mahcup bir ifadeyle. ''Problem değil. Siz sohbet edin iki arkadaş.'' İlker sevecen bir gülümseme gönderip arkadaşına döndü. Onlar ilerlerken ikili sohbete başlamıştı. ''Bak yeni iş yeri için şöyle bir iç dizayn düşünüyorum.'' dedi Murat, elindeki telefonu göstererek.

Murat resimleri gösterirken İlker ilgiyle bakıyordu. Arada gözleri etrafta geziniyordu. O sırada kapıdan giren bedeni fark etti. Normalden ekstra şık, siyah takım elbisesi ve kendinden emin duruşu ile içeriye giren Berzan'ı gördü.

STERİLİZE AŞK | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin